CFD Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hvordan Flashe en Promise Lite kontroller? Leste litt her: http://www.lumberjacker.de/ Men det var ikke så veldig mye jeg fant. Fant bare noen filer som var selve biosen. Trenger selve Flashe programmet jeg. Noen som har det eller vet hvordan jeg flasher? PS: Har søkt på Google så det er ikke bruk for den nye smileyen. Vet at "WinXP" vet det. Men han er ikke lett og få tak i. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Det har eg aldri hørt om at det er noen som har gjort å flashet en Promise Lite kontroller. Har selv en lite og har noen ganger lurt på hvorfor det står lite der? Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Nei du trenger ikke noe flasheprogram. De filene du finner hos Lumberjacker er modifiserte bioser så det du må gjøre er å finne hovedkortet ditt i listen der og så laste ned drivere derfra også. Du er nødt til å bruke drivere derfra også for de er tilpasset den modifiserte kontrolleren. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Jada , jeg har den rette biosen her nå jeg. Men hvordan skal jeg få den inn i EPrommen til Raid kontrollern?? Det er det jeg lurer på. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Det har eg aldri hørt om at det er noen som har gjort å flashet en Promise Lite kontroller.Har selv en lite og har noen ganger lurt på hvorfor det står lite der? Lite betyr at du bare kan bruke 2 av diskene som Raid disker. Ikke 4 som du kunne med en som ikke er Lite.. Man kan også velge block Size. NOe som vil øke ytelsen. Man flasher fra Lite til leet. Men noen som vet? Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jada , jeg har den rette biosen her nå jeg. Men hvordan skal jeg få den inn i EPrommen til Raid kontrollern?? Det er det jeg lurer på. Vet ikke om vi helt skjønner hverandre her. Hvis du har lastet ned herfra http://bios.h-page.de/ og valgt en Full RAID bios for ditt hovedkort så er det bare å flashe hovedkortet på vanlig måte, da oppdateres RAID kontrolleren også. Har du derimot bare lastet ned en Promise ROM så må du modde biosen din sjøl - noe jeg egentlig ikke anbefaler med mindre du absolutt vet hva du gjør. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har du derimot bare lastet ned en Promise ROM så må du modde biosen din sjøl - noe jeg egentlig ikke anbefaler med mindre du absolutt vet hva du gjør. eller har nok av cash... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har man nok cash kjøper man liksågodt en ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå