L4ss3 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei! Har hatt denna telefonen i litt over en uke nå.. Men nå får jeg ikke wlan til å virke lenger. Jeg får skrudd det på i Comm Manager. Men finner ingen nettverk, og hvis jeg prøver å gå på WLAN-instillinger så er det første alternativet borte. Der det står: 1 ) Wifi Vanlig: 1 Wifi 2 Tilkoblingsstatus 3 Leap 4 Barrel roll 5 Strømmodus Men hos meg står det: 1 Tilkoblingsstatus 2 Leap 3 Barrel roll 4 Strømmodus Så får ikke skrudd på wifi derfra, eller søkt etter nettverk. Ganske sikker på at jeg ikke har skrudd av noe heller.. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Den har også hengt seg ca 5 ganger på 1 uke.. Sånn at jeg må ta ut batteriet.. Men hvordan er det med angrefrist? Har litt lyst til å få bytta den.. har jo brukt den. Men er jo ingen synlige merker.. Får jeg gjort det? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei... Trur eg veit kva som feiler telefon din når det gjelder wlan. Tok noken bilder. Har du USB kabelen i når du ikkje får til Wlanet? isåfall så er det samme greia på min telefon. Trur det skal være slik. På bildet over her har eg telefonen tilkobla pc'n med usb kabelen, ikkje den vanlige 220v ladern. Meiner bestemt at wlanet fungerer når ladern står i. Sjekk kontaktene under telefonen om du ikkje har kabelen i. Mulig den er blitt defekt, og må byttes ut. Den skal jo ikkje være slik. Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Sånn var det ja! Hadde ikke usb kabelen i.. Men har fått igjen pengene på angreretten nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå