Slugge Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 ett spørsmål, hvordan kan jeg få tv skjermen til å vises på pc-skjermen? jeg vil gjerne prøve å spille ps3 på min pc skjerm ettersom jeg ikke har HD-tv, men har HD-pc skjerm... jeg får til å vise det på pcen til tven men ikke omvendt, bruker vista... HJELP! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har generelt lite peiling på dette området, men her er et par muligheter; Skaff deg et ViVo skjermkort - ViVo står for "video in, video out", med dette kan du koble skjermsignalene fra TV til PC-en. Om du har bildeutgang på TV-en din må du finne ut selv. Lyd må du koble fra TV-en til en lydinngang på lydkortet. Skaff deg et TV-kort - Da tar du inn antennesignal til PC-en. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 jeg har ViVo kort i pcen, men det jeg lurer på er hva instillinger i vista som må gjøres Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Tror nok du må ha standalone programvare for at det skal funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå