zaiko Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 eg finne ikkje heilt ut kor eg ska finna driverane eg trenge til pc'n min, eg har ikkje lyd og skjerm kortet sin drivar finne eg heller ikkje. + eg er det er garantert nokon andre driverar som ikkje er til stede har lasta ned EVEREST Ultimate Edition, men eg er ganske noob på så skjønte ikkje stort hjelp Lenke til kommentar
zaiko Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 og pc'n nekte å slå seg av stress ikkje sant :!: Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Start med å fortelle oss hva slags pc du har. Blir vanskelig for oss å gjette. Lenke til kommentar
zaiko Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 eg har ein dell 4550 ka meir trenge dokken å veta? Lenke til kommentar
zaiko Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 og har windows XP Sp2 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 http://support.dell.com/support/downloads/...s=19&l=en&s=dhs Lenke til kommentar
zaiko Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 takk for hjelpen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 For å sjekke om du mangler drivare trykker på start -> høgreklikk på min datamaskin -> egenskaper -> maskinvare -> enhetsbehandling. Dei med gule ikoner mangler eller har feil på drivar. Det er ikkje vanskeligare skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå