Slacks Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hva tror dere da? Selv tenker jeg på å handle konsoll med tiden og kan godt vente en stund før jeg handler om dette priskuttet kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 det blir det helt sikker, MS kutter ikke bare Amerika men også hele verden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 De har ikke sagt noe ennå, men om man ikke ser et priskutt, tror jeg nok vi kommer til å se Halo 3 bundles til hva Premium koster i dag. Halo 3 er trossalt ett av Microsofts sterkeste kort når det kommer til å pushe Xbox 360, og da tror jeg de vil forsøke å utnytte det så godt som overhode mulig. Hadde dog vært trivlig med et lite prisfall her hjemme også. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 hadde det ja Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Priskutt er OK i høyeste grad. Halo3 bundle driter jeg en lang i, siden jeg allerede har forhåndsbestillt det på Ebgames. Har 4 spill, men ingen 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå