P__i__Nx Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Har 2 stk geforce 8800 gts 640 mb som kjører i sli Prøvte 3dmark 06 og gikk bare opp ifra 8300 poeng med et kort til 10000 med 2 kort. Er ikke dette Litt lite? Eneste testen Som Jor noen antyding til å bruke sli var sjøorm testen, Der gikk fsp Opp til nesten det dobbelte.. Mens i di andre testene kjørte det likt som med 1 kort? Ingen forbredring i frames der. Er det bare 1 test i 3dmark 06 som utnytter sli ? ellar skal alle jør det? Kjørte windows xp x64 og nyeste forceware driver fra nvidia under testen. Og Nvidia budre skamme seg over sine ræva Drivere til vista! At dem enda ikke har opptimalisert Driverene til vista syns jeg er en skam! Så lenge etter lanseringen. Sliter enda med dårlig Frames i vista, Og Med 2 kort i maskinen ble det bare svart skjerm i oppstarten på vista, etter innstalasjonen av nyeste forceware.. Hjelp ! må starte i safemode for å komme inn i vista ArgH!!! ps kan også nevnes at jeg har 580w hyper x psu, Endret 13. august 2007 av P__i__Nx Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har 2 stk geforce 8800 gts 640 mb som kjører i sli Prøvte 3dmark 06 og gikk bare opp ifra 8300 poeng med et kort til 10000 med 2 kort. Er ikke dette Litt lite? Eneste testen Som Jor noen antyding til å bruke sli var sjøorm testen, Der gikk fsp Opp til nesten det dobbelte.. Mens i di andre testene kjørte det likt som med 1 kort? Ingen forbredring i frames der. Er det bare 1 test i 3dmark 06 som utnytter sli ? ellar skal alle jør det? Kjørte windows xp x64 og nyeste forceware driver fra nvidia under testen. Og Nvidia budre skamme seg over sine ræva Drivere til vista! At dem enda ikke har opptimalisert Driverene til vista syns jeg er en skam! Så lenge etter lanseringen. Sliter enda med dårlig Frames i vista, Og Med 2 kort i maskinen ble det bare svart skjerm i oppstarten på vista, etter innstalasjonen av nyeste forceware.. Hjelp ! må starte i safemode for å komme inn i vista ArgH!!! 9273332[/snapback] putt i et kort til he he....kan kjøpe av meg har kjøpt feil kort så jeg har et 8800gts som selges billig. da kan du kjøre tri hehehe Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det første som slo meg var at det kanskje er CPU'en din som holder deg igjen. Lenke til kommentar
P__i__Nx Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Ingen som veit Om 3dmark kun utnytter sli i en test???? Endret 13. august 2007 av P__i__Nx Lenke til kommentar
P__i__Nx Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Det første som slo meg var at det kanskje er CPU'en din som holder deg igjen. 9273360[/snapback] cpu testen er jo uavhenging av skjermkortan. Di andre testan enn sjø orm testen burde vel også gi mer frames enn Med 1 kort?? Lenke til kommentar
EvilWarrior Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Mener å huske at man ikke dobbler minne med to kort i sli, men får det samme som på en kort. Ikke det som kan gjøre det? Endret 13. august 2007 av EvilWarrior Lenke til kommentar
fflex Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Hadde du hatt en Intel C2D i 3gz + + hadde nok det hjulpet en god del. Og ikke skyld alt dette på Nvidia, det er masse problemer som faktisk skyldes microsoft... jeg foreslår at du leser om dette litt før du tar helt av. SP1 skal blant annet være et steg for å rette noe av dette. btw: SLI dobler ikke minnemengden. Endret 13. august 2007 av fflex Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det første som slo meg var at det kanskje er CPU'en din som holder deg igjen. 9273360[/snapback] cpu testen er jo uavhenging av skjermkortan. Di andre testan enn sjø orm testen burde vel også gi mer frames enn Med 1 kort?? 9273562[/snapback] Det har ingenting å si. CPUen begrenser systemet her, og det er nok derfor du har fått 10 000 med 8800 GTS i SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå