Gå til innhold

28" fra Viewsonic


BIG BOY

Anbefalte innlegg

Skal ha stor skjerm. Har vurdert Dell sin 30", men etter litt frem og tilbake bestemte jeg meg for HP sin 30". Grunnen til at jeg vil ha så stor skjerm er at den også skal fungere som en tv nr to.

 

Så kom jeg over denne https://prisguiden.no/product.php?productId=63952

Jeg sparer over 6.000 i forhold til beste pris på HP.

 

Skjermen koster 6689, for en 28" :tease:

 

Er det noen som kjenner skjermen eller skjermer fra Viewsonic generelt?

 

Leste i en test at skjermen går tilbake til default når den slås av.

Noen som vet?

 

BIG BOY

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høyst sannsynlig et TN-panel (de fleste ser ut til å tro det, men jeg har ikke funnet noen bekreftelse) som vil si at den antageligvis er langt unna HP LP3065 kvalitetsmessig. Som du sikkert også vet har den kun ca. halvparten av oppløsningen til LP3065, som vil si at du må sitte lengre unna for å få et skarpt bilde. Uansett vil du nok få problemer med å sitte nært siden innsynsvinkelen i hjørnene ville blitt for stor (TN-paneler sliter med dette).

 

Så jeg stiller meg skeptisk. Det er ikke uten grunn at den er mye billigere enn 30" S-IPS panelene :)

Lenke til kommentar
Skal ha stor skjerm. Har vurdert Dell sin 30", men etter litt frem og tilbake bestemte jeg meg for HP sin 30". Grunnen til at jeg vil ha så stor skjerm er at den også skal fungere som en tv nr to.

 

Så kom jeg over denne https://prisguiden.no/product.php?productId=63952

Jeg sparer over 6.000 i forhold til beste pris på HP.

 

Skjermen koster 6689, for en 28" :tease:

 

Er det noen som kjenner skjermen eller skjermer fra Viewsonic generelt?

 

Leste i en test at skjermen går tilbake til default når den slås av.

Noen som vet?

 

BIG BOY

9272967[/snapback]

 

 

Heisann, jeg har en 37" fra ViewSonic. Og må si at jeg er utrolig fornøyd med den, den har 8ms, og kjører 1920x1080 på den. Har ikke opplevd at den går tilbake til default når den slåes av. Men den slår seg av og på hver gang den skifter oppløsning. Eneste minus jeg har på den er at den vil ikke kjøre oppløsning på 1280X1024 på enkelte spill mens noen få andre går, men skjermen er jo 16:9 format. Så da kjører jeg som oftest 1360X768.

 

Har hatt to skjermer fra ViewSonic, og går som en drøm på spill og film :thumbup:

 

Men det er no egentlig opp til enhver og enkelt om hva slags skjerm man liker og hvor kresen man er.

 

PS: detaljenivåene blir klarere jo nærmere man sitter med skjermen, men kan bli en smule varmt siden skjermen lager mye varme.

 

MVH BenTus :!:

Endret av Bentus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...