Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten vil ikke barbere seg, hva skal jeg gjøre


Anbefalte innlegg

Herregud, det er hennes valg. Tenk om en jente kom og sa "Nei, jeg syns du har for mye hår nedentil, kan du ikke barbere det bort - for da syns jeg sexen hadde blitt bedre?"? Må kunne bestemme over sin egen kropp.

9287902[/snapback]

Ja, men når det betyr så mye for han at henne gjør det så burde a faen meg gjøre det også.

 

Dump henne mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreslå at hun kan barbere seg bare 1 gang i livet, og så får hun velge om hun er komfortabel med det, hvis hun ikke er det kan hun la det gro igjen, det går jo fort å få det tilbake igjen.

 

EVENTUELT, kan du spørre henne om hun kan ta vekk litt av håret der sånn at du får penisen inn i vagina. Hvis hun sier nei, så kan dere ikke ha sex da, hvis du ikke får penis inn.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Foreslå at hun kan barbere seg bare 1 gang i livet, og så får hun velge om hun er komfortabel med det, hvis hun ikke er det kan hun la det gro igjen, det går jo fort å få det tilbake igjen.

 

EVENTUELT, kan du spørre henne om hun kan ta vekk litt av håret der sånn at du får penisen inn i vagina. Hvis hun sier nei, så kan dere ikke ha sex da, hvis du ikke får penis inn.

9318751[/snapback]

 

ja si at du ikke liker å kjøre det aller helligste gjennom et tornekratt...

Lenke til kommentar

Hva med om trådstarter biter det i seg og respekterer kjæresten sin? Kjønnshår er hverken ekkelt eller uhygienisk, så jeg klarer ikke å se det ekstremt store problemet. Greit nok at du foretrekker det barbert, men om du ikke klarer noe kjønnshår så ligger problemet hos deg og ikke hos kjæresten...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis hun har jungel og nekter å barbere seg kommer hun nok til å få problemer med gutter i det lengre strekket... Jeg kjenner nesten ingen gutter som liker å snoke seg igjennom amazonas for å få den inn :!: Hvis barbering gjør vondt, så gjøres det ikke rett. Hvis man tror man gjør det rett men det gjør fremdeles vondt, så gjør man det ikke rett :nei:

 

 

 

edit: Det kan vel ikke føles noe særlig godt for jenten heller å få håret overalt når man holder på :thumbdown:

Endret av Frostbite155
Lenke til kommentar

Det jeg tror du må gjøre er å begynne å barbere seg selv foran henne! Når du er nesten ferdig så sier du eller spøker: -Skal ikke du barbere jungelen din du og? Det er da hun vil begynne å forstå det! Svarer hun ikke med en gang sier du: -Kan jeg gjøre det for deg? Jeg har alltid drømt om å barbere en jente! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det jeg tror du må gjøre er å begynne å barbere seg selv foran henne! Når du er nesten ferdig så sier du eller spøker: -Skal ikke du barbere jungelen din du og? Det er da hun vil begynne å forstå det! Svarer hun ikke med en gang sier du: -Kan jeg gjøre det for deg? Jeg har alltid drømt om å barbere en jente! :thumbup:

9480975[/snapback]

Haha, den var nesten litt bra! :yes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...