Nstin Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Herregud, det er hennes valg. Tenk om en jente kom og sa "Nei, jeg syns du har for mye hår nedentil, kan du ikke barbere det bort - for da syns jeg sexen hadde blitt bedre?"? Må kunne bestemme over sin egen kropp. 9287902[/snapback] Ja, men når det betyr så mye for han at henne gjør det så burde a faen meg gjøre det også. Dump henne mener nå jeg. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 altså, hvor mye skal det koste deg å gi henne en tjeneste hun ikke har lyst på ennå?? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) edit Endret 7. februar 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Foreslå at hun kan barbere seg bare 1 gang i livet, og så får hun velge om hun er komfortabel med det, hvis hun ikke er det kan hun la det gro igjen, det går jo fort å få det tilbake igjen. EVENTUELT, kan du spørre henne om hun kan ta vekk litt av håret der sånn at du får penisen inn i vagina. Hvis hun sier nei, så kan dere ikke ha sex da, hvis du ikke får penis inn. Endret 19. august 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Foreslå at hun kan barbere seg bare 1 gang i livet, og så får hun velge om hun er komfortabel med det, hvis hun ikke er det kan hun la det gro igjen, det går jo fort å få det tilbake igjen. EVENTUELT, kan du spørre henne om hun kan ta vekk litt av håret der sånn at du får penisen inn i vagina. Hvis hun sier nei, så kan dere ikke ha sex da, hvis du ikke får penis inn. 9318751[/snapback] ja si at du ikke liker å kjøre det aller helligste gjennom et tornekratt... Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Si det, og hun burde shave the shit Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 går jo ann og si at du ikke vill/ klarer og ha sex me hu før hun har stusset litt på ugresset! hun må jo bli kåt hun også som alle andre etter hvert. og event. spørre hvorfor hun ikke vil?? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvorfor vil hun ikke barbere seg? Hvis du får hun til å barbere seg en eneste gang, plant trynet ditt i skrittet på hun og gi hun experience of a life-time. Dette gjør du selvsagt ikke igjen når håret kommer tilbake Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Foreslår at du ber venninnene hennes om hjelp. Forutsatt at de faktisk barberer seg, da. Eventuelt kan du gi henne en liten tanga der mye busk vil stikke ut, slik at hun selv tar hintet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Genial ide med undertøy! Snik deg inn i undertøyskuffen hennes mens hun dusjer elns og sjekk størrelsen. Så investerer du 400 kr på victoriassecret. Pakk det pent inn og gi i gave Lenke til kommentar
magicus Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Eller hun skammer seg/er sjenert over sitt eget "utstyr" og bruker håret for å dekke det til. Er maaange jenter som ikke er så veldig stolte av underlivet sitt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hva med om trådstarter biter det i seg og respekterer kjæresten sin? Kjønnshår er hverken ekkelt eller uhygienisk, så jeg klarer ikke å se det ekstremt store problemet. Greit nok at du foretrekker det barbert, men om du ikke klarer noe kjønnshår så ligger problemet hos deg og ikke hos kjæresten... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kjønnshår er hverken ekkelt 9344110[/snapback] Vel, hår på jenter er for mange ekkelt, både for gutter og jenten selv. Jeg hadde ikke taklet en jente med hår under armene, og jeg kjenner flere jenter som synes det er veldig ekkelt om de ikke får barbert seg et par ganger i uken. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ta avstand fra sex sier nå jeg, da skal jeg love deg hun drar det vekk med raker og hekkesakser =) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ta avstand fra sex sier nå jeg, da skal jeg love deg hun drar det vekk med raker og hekkesakser =) 9349095[/snapback] Får håpe det! Lenke til kommentar
asdfjkl1235 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hvis hun har jungel og nekter å barbere seg kommer hun nok til å få problemer med gutter i det lengre strekket... Jeg kjenner nesten ingen gutter som liker å snoke seg igjennom amazonas for å få den inn :!: Hvis barbering gjør vondt, så gjøres det ikke rett. Hvis man tror man gjør det rett men det gjør fremdeles vondt, så gjør man det ikke rett edit: Det kan vel ikke føles noe særlig godt for jenten heller å få håret overalt når man holder på Endret 5. september 2007 av Frostbite155 Lenke til kommentar
Gjest Gutt_15 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det jeg tror du må gjøre er å begynne å barbere seg selv foran henne! Når du er nesten ferdig så sier du eller spøker: -Skal ikke du barbere jungelen din du og? Det er da hun vil begynne å forstå det! Svarer hun ikke med en gang sier du: -Kan jeg gjøre det for deg? Jeg har alltid drømt om å barbere en jente! Lenke til kommentar
dioX Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det jeg tror du må gjøre er å begynne å barbere seg selv foran henne! Når du er nesten ferdig så sier du eller spøker: -Skal ikke du barbere jungelen din du og? Det er da hun vil begynne å forstå det! Svarer hun ikke med en gang sier du: -Kan jeg gjøre det for deg? Jeg har alltid drømt om å barbere en jente! 9480975[/snapback] Haha, den var nesten litt bra! Lenke til kommentar
Harry_Bosch Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvorfor skal hun barbere seg? Er du pedo? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvorfor skal hun barbere seg? Er du pedo? 9505926[/snapback] Tidenes innlegg. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg