Gå til innhold

Skole PC til max 7000,-

Anbefalte innlegg

Har sett på, denne Asusen på PSdata. Virker da som et veldig godt kjøp, og Asus pleier vel å ha bra byggekvalitet? :hmm:

PCen skal brukes til "vanlige" ting :!: Det vil si lett bilderedigering, musikk, office, msn osv. Helst skulle PCen vært kjøpt i butikk tror jeg, så om noen har like gode eller bedre tilbud i en fysisk butikk er det bra...men jeg klarer vel å overtale vedkommende til en netthandel. Eneste er at den helst bør være i hus innen fredag da, så haster vel litt hvis den skal kjøpes på nett.

Får vel liste opp noen krav da:

- Helst Intel Core Duo prosessor (er vel best med tanke på pris/ytelse og batter og vifte??)

- Over 120 gb HD

- Helst 2 gb RAM (er vel greit om den skal kjøre Vista)

- Helst minnekortavleser

Ja, det var vel egentlig det. Er klar over at det sikkert er tusen tråder som dette, men er så mye å bla igjennom. Håper noen allikevel gidder å gi meg et svar, og kanskje en erfaring på den nevnte Asusen...fant liksom ikke så mye info på nettet om den.

Takk! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil du si at Asusen fra komplett er bedre enn den fra PSdata...den har jo både svakere prosessor og mindre hd, samt at den koster 500,- mer? Synes ikke Netshop hadde noen knalltilbud akkurat. Eneste med de to pcene er at de har bedre grafikkort, men er strengt tatt ikke behov for det da pcen overhodet ikke skal brukes til spilling...

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du si at Asusen fra komplett er bedre enn den fra PSdata...den har jo både svakere prosessor og mindre hd, samt at den koster 500,- mer? Synes ikke Netshop hadde noen knalltilbud akkurat. Eneste med de to pcene er at de har bedre grafikkort, men er strengt tatt ikke behov for det da pcen overhodet ikke skal brukes til spilling...

9273700[/snapback]

Har vel ikke sagt at dem er bedre... :)

Så bare i farta at det var ukenstilbud fra dem 2. men rakk ikke å studere specs'ene nærmere... :)

Mvh

Lenke til kommentar

Ser bra at den Aceren også, skal ikke være så lett. Får sjekke leveringstid på PSdata, ellers tror jeg det blir en tur på binders kanskje. Takker for svar!

Er en ting jeg ikke har fått helt bekreftet da, og det er byggekvaliteten til Asus...synes det er greit at den er litt solid når den skal flyttes rundt på. Er det noen som har erfaringer å dele rundt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...