Canute Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Gratulerer! Dimmet etter 23 timer jeg. Det er en herlig følelse spesielt siden jeg nå har begynt på universit . Endret 21. august 2007 av Canute Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 militæret er noe alle burde være gjennomMange nordmenn har aldri sovet i telt , har aldri vasket, har aldri spist annet enn junkfood, har aldri gått på tur, har aldri gjort noe annet enn å sitte foran den forbanna dataskjermen. ...Og de av oss som har det har med andre ord ingen bruk for militæret? Flott, det var akkurat det jeg ville høre. Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ganske interessant at en som har vært medlem siden 2003, har nesten 5000 poster, gjennomsnittlig 3,42 poster per dag (i følge mine beregninger... matte -.-) og atpåtil har flest poster i wow-forumet klager over at folk bruker mye tid foran data.... Men jeg skjønner poenget ditt, ikke så altfor dumt å ha vært i militæret. Men vil man ikke, finnes det tusenvis av andre som vil, og heller kan ta den plassen. Binko! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Nå er det slik at en som faktisk VIL i militæret også gjør en bedre jobb der enn en som heller skulle ønske seg vekk Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Ganske interessant at en som har vært medlem siden 2003, har nesten 5000 poster, gjennomsnittlig 3,42 poster per dag (i følge mine beregninger... matte -.-) og atpåtil har flest poster i wow-forumet klager over at folk bruker mye tid foran data.... Men jeg skjønner poenget ditt, ikke så altfor dumt å ha vært i militæret. Men vil man ikke, finnes det tusenvis av andre som vil, og heller kan ta den plassen. Binko! 9336129[/snapback] nå har jeg ikke sagt at jeg ikke har tilbrakt tid foran dataskjermen. nettopp det jeg har gjort, jeg angrer. Endret 24. august 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå