Gå til innhold

Nyhus har Dimmet!

Espen pai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
militæret er noe alle burde være gjennom

Mange nordmenn har aldri sovet i telt , har aldri vasket, har aldri spist annet enn junkfood, har aldri gått på tur, har aldri gjort noe annet enn å sitte foran den forbanna dataskjermen.

...Og de av oss som har det har med andre ord ingen bruk for militæret? Flott, det var akkurat det jeg ville høre. :wee:

Ganske interessant at en som har vært medlem siden 2003, har nesten 5000 poster, gjennomsnittlig 3,42 poster per dag (i følge mine beregninger... matte -.-) og atpåtil har flest poster i wow-forumet klager over at folk bruker mye tid foran data.... :)

Men jeg skjønner poenget ditt, ikke så altfor dumt å ha vært i militæret. Men vil man ikke, finnes det tusenvis av andre som vil, og heller kan ta den plassen.

Binko! ;)

Ganske interessant at en som har vært medlem siden 2003, har nesten 5000 poster, gjennomsnittlig 3,42 poster per dag (i følge mine beregninger... matte -.-) og atpåtil har flest poster i wow-forumet klager over at folk bruker mye tid foran data.... :)

Men jeg skjønner poenget ditt, ikke så altfor dumt å ha vært i militæret. Men vil man ikke, finnes det tusenvis av andre som vil, og heller kan ta den plassen.

Binko! ;)

9336129[/snapback]

nå har jeg ikke sagt at jeg ikke har tilbrakt tid foran dataskjermen. nettopp det jeg har gjort, jeg angrer.

Endret av Henrik2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...