Odovacer Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Var en tur innom playx og der går det ann å bestille Star Wars: The Force Unleashed ?! Trodde ikke det spillet skulle komme til wii? Link Noen som kan bekrefte at det kommer? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) I så fall tror jeg ikke det blir samme versjon som 360/PS3. Så er vel ikke Playx den mest troverdige siden heller. Star Wars: The Force Unleashed /WiiKampanjetilbud: Kr 549.00 Tilbudet gjelder kun i en begrenset periode/begrenset antall. Veil. pris: Kr 689.00 Du sparer: Kr 140.00 (21%) Nuff said. Endret 13. august 2007 av Zuluzion Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Står på release på tothegame.com, og de er til å stole på. http://tothegame.com/game.asp?id=6382 release 30-Nov Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Da har jeg enda et spill å se fram til En positiv overaskelse, da jeg som sagt ikke trodde det ville komme noe star wars spill til wii på en god stund Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Lucas Arts har ikke annonserte Force Unleashed til Wii. De har sagt at om det kommer, vil det ikke være den versjonen som Wii-eiere ønsker. Det er til nå bare bekreftet til 360/PS3. Lenke til kommentar
Pipesnipe Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg vil tro at å lage et star wars spill til wii ikke er noen dårlig ide... Nå vet jeg ikke så mye om force unleashed, men jeg vil tro at med den wii-kontrolleren vil det være en litt morsom opplevelse å være jedi med lightsaber... Klart, du må jo ha litt force i deg :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Vel Lego Star Wars kommer jo i høst... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Om ikke Lucasarts ser potensiale med Wii-moten og et Star wars spill hvor du peiver med en Lightsaber er de spinn spikka gjenomsugd dumme i hue! Endret 13. august 2007 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Det er ingen som har sagt at de ikke ser potensialet, men slik som jeg har forstått det så vil Force Unleashed være for tungt til at Wiien skal kunne klare det med bra resultat. Men det vil bli veldig interessant å se et Star Wars spill som er designet for Wii i utgangspunktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå