balder Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Eg har ein kvit Nitendo DS Lite. I dag så ser eg at min datter har klart å knekke der som topp lokket går inn på nedre del. No vil ikkje skjermen stå i det første hakket, men går heilt bak. No skulle eg ha byttet topp dekselet for da trur eg at det ordner seg. Kor kan eg få tak i deler? Lenke til kommentar
skurken Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Akkurat det samme skjedde med meg, og jeg leverte inn DS-en til reperasjon der jeg kjøpte den. De sender den til Nintendo som fikser den gratis hvis du har garantien i orden. Lenke til kommentar
balder Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Akkurat det samme skjedde med meg, og jeg leverte inn DS-en til reperasjon der jeg kjøpte den. De sender den til Nintendo som fikser den gratis hvis du har garantien i orden. 9280225[/snapback] Har kjøpt den på Lefdal. Så du meiner at den blir rep. gratis viss eg har garantien i orden. Det har eg, men ordner dei sjølforskylt skader også? Veit du kven som reparer Nitendo DS i Norge? Lenke til kommentar
skurken Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Skulle få en telefon dersom jeg måtte betale noe. Skaden var delvis selvforskyldt, men det sa jeg ikke. Men leverte min inn for snart tre uker siden og har ikke hørt noe, dermed regner jeg med at jeg slipper noe utgifter (har ikke mottatt DS-en ennå, skulle ta mellom tre og fire uker). Tror det er Bergsala som står for repareringen. Endret 14. august 2007 av avocado Lenke til kommentar
balder Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Gi eit ord når du har fått svar! Lenke til kommentar
balder Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Skulle få en telefon dersom jeg måtte betale noe. Skaden var delvis selvforskyldt, men det sa jeg ikke. Men leverte min inn for snart tre uker siden og har ikke hørt noe, dermed regner jeg med at jeg slipper noe utgifter (har ikke mottatt DS-en ennå, skulle ta mellom tre og fire uker). Tror det er Bergsala som står for repareringen. 9280936[/snapback] Har du fått igjen Nitendoen din? Korleis gjekk det med garantien? Lenke til kommentar
skurken Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Beklager at jeg glemte å svare, men fikk DS-en igjen etter ca. en måned så god som ny. Trengte ikke å betale noe. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 For dem som finner tråden - men ikke finner svar; dealextreme.com Billig og fri frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå