Gå til innhold

Eg trenger nytt deksel til Nitendo DS, kor ?

balder

Anbefalte innlegg

Eg har ein kvit Nitendo DS Lite. I dag så ser eg at min datter har klart å knekke der som topp lokket går inn på nedre del. No vil ikkje skjermen stå i det første hakket, men går heilt bak. No skulle eg ha byttet topp dekselet for da trur eg at det ordner seg.

Kor kan eg få tak i deler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat det samme skjedde med meg, og jeg leverte inn DS-en til reperasjon der jeg kjøpte den. De sender den til Nintendo som fikser den gratis hvis du har garantien i orden.

9280225[/snapback]

Har kjøpt den på Lefdal. Så du meiner at den blir rep. gratis viss eg har garantien i orden. Det har eg, men ordner dei sjølforskylt skader også?

Veit du kven som reparer Nitendo DS i Norge?

Lenke til kommentar

Skulle få en telefon dersom jeg måtte betale noe. Skaden var delvis selvforskyldt, men det sa jeg ikke. :innocent: Men leverte min inn for snart tre uker siden og har ikke hørt noe, dermed regner jeg med at jeg slipper noe utgifter (har ikke mottatt DS-en ennå, skulle ta mellom tre og fire uker). Tror det er Bergsala som står for repareringen.

Endret av avocado
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Skulle få en telefon dersom jeg måtte betale noe. Skaden var delvis selvforskyldt, men det sa jeg ikke. :innocent: Men leverte min inn for snart tre uker siden og har ikke hørt noe, dermed regner jeg med at jeg slipper noe utgifter (har ikke mottatt DS-en ennå, skulle ta mellom tre og fire uker). Tror det er Bergsala som står for repareringen.

9280936[/snapback]

Har du fått igjen Nitendoen din? Korleis gjekk det med garantien?

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...