Gå til innhold

kan de skjermkorta her kjøre SLI?

Anbefalte innlegg

har et hk av type,, Asus P5K3 Deluxe, P35, Socket-775, DDR3,

WIFI, eSATA, ATX, 2xGbLAN, 2xPCI-Ex16

og kjøpte først et Asus GeForce 8800GTX 768MB GDDR3, HDCP,

PCI-Express, 2xDVI-I, Tv-Out, 384bit

og så fikk jeg tak i et billig (demo på komplett) XFX GeForce 8800GTS 640MB GDDR3,PCI-Ex

2xDVI/HDTV/HDCP,320-bit-Demo1

så jeg lurer på om jeg kan kjøre de to sammen eller må de være like for og virke bra sammen?? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må bruke 2 x GTX eller 2 x GTS for å kjøre SLI, går ikke med ett GTX og ett GTS.

9272518[/snapback]

pokker steike åsså,

er det noen som er intr i et billig XFX GeForce 8800GTS 640MB GDDR3,PCI-Ex

2xDVI/HDTV/HDCP,320-bit-Demo1? :(

9272534[/snapback]

Mye da?

Lenke til kommentar
Du må bruke 2 x GTX eller 2 x GTS for å kjøre SLI, går ikke med ett GTX og ett GTS.

9272518[/snapback]

pokker steike åsså,

er det noen som er intr i et billig XFX GeForce 8800GTS 640MB GDDR3,PCI-Ex

2xDVI/HDTV/HDCP,320-bit-Demo1? :(

9272534[/snapback]

Mye da?

9272570[/snapback]

2800kr :cool:

Lenke til kommentar
Du kan uansett ikke kjøre SLI på det hovedkortet uten å bruke modifiserte drivere.

9272557[/snapback]

okey og det vil si?? :whistle:

9272562[/snapback]

Hovedkortet støtter ikke offisiellt SLI og det er derfor heller ikke støttet i driverne fra Nvidia. Du må derfor finne "hacka" drivere for å kunne kjøre sli på det kortet. Om det finnes nå vet jeg ikke, men vet at det fantes tidligere til 975x brikkesettet osv. De var da ganske dårlige/fungerte dårlig for meg.

Om du har vista og DX10 tipper jeg det blir enda vanskeligere. Men jeg har ikke så mye peiling på det området.

Lenke til kommentar
Du kan uansett ikke kjøre SLI på det hovedkortet uten å bruke modifiserte drivere.

9272557[/snapback]

9272562[/snapback]

Hovedkortet støtter ikke offisiellt SLI og det er derfor heller ikke støttet i driverne fra Nvidia. Du må derfor finne "hacka" drivere for å kunne kjøre sli på det kortet. Om det finnes nå vet jeg ikke, men vet at det fantes tidligere til 975x brikkesettet osv. De var da ganske dårlige/fungerte dårlig for meg.

Om du har vista og DX10 tipper jeg det blir enda vanskeligere. Men jeg har ikke så mye peiling på det området.

9272647[/snapback]

okey det er sånn ja...ja det er ikke noe og gjøre med det..holder jo lenge med8800gtx også da :yes:

Lenke til kommentar

9272557[/snapback]

9272562[/snapback]

9272647[/snapback]

okey det er sånn ja...ja det er ikke noe og gjøre med det..holder jo lenge med8800gtx også da :yes:

9272657[/snapback]

lurer litt på hva som skjer hvis jeg putter inn de 2 korta blir det blå skjerm eller?? :dribble:

Lenke til kommentar
Ikke så mye som blir å skje. Eneste er at du ikke får aktivert SLI mode mener jeg å huske.

9272986[/snapback]

så det blir ikke en bitte liten forskjell engang??hehe

er det mulig og få noen haca drivere eller no som gjør at gts og gtx funker sammen.hadde vært rått det da :dribble:

hvilke sider har sånne drivere??

Lenke til kommentar
Om du plugge ri begge korta har du mulighet for å koble til 4 skjermer. Eller så kan du ha to skjermer, og det ene kortet vil ta ansvar for de lette oppgavene, mens det andre kortet bare trenger å fokusere på spilling, litt som Dual-Core.

9273038[/snapback]

okey kjekt det da men har bare en skjerm her, så det får bli som det er.

hvis det er noen som trenger et nytt 8800gts kort så er det bare og sende ei mel. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...