stian-hg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg er utviten om kvalitet på nettverkskort, men har hørt de er superbillige på Clas Ohlson. Er dette rene møkka eller er det mulig å satse på et slikt et? Jeg skal bruke det til bredbånd + nettverk i huset når det blir aktuelt. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Virker like fint som andre nettverkskort. Har et selv, og har ikke hatt noen problemer verken med drivere eller hastighet på kortet. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Fungerer helt flott her. Bruker det til det samme som du skal bruke det til altså nettverk og bredbånd. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 De korta som clas ohlson forhandler er vanlige RTL8139.. (som alle andre "merker" bruker, som fx SMC, Accton, focus.. ?) anyway.. ja. de funker Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har innstallert nettverkskort fra Clas i 4 maskiner, og det har ikkje vært problem med dei så langt. Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har brukt 2 slike nett-kort har ikke hatt noe som helst problem med de så langt... :o Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg har jo kjøpt Nettverkskort på Biltema Og de funker bra så det kan ikke være noe værre å kjøpe hos Clas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå