Wolfman83 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har ennå ikke klart å finne noen felger til bilen min, så derfor at jeg spør i øst og vest om hvem som selger hva Lurer på om noen av dere vet hvem som fører AEZ felger i Norge? Feks AEZ Xylo? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Tipper at dekkskift.no har. www.dekkteam.no selger også AEZ Endret 14. august 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 har ikke felgimport (www.felgimport.no) AEZ? Lenke til kommentar
Erik_E_S Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har ennå ikke klart å finne noen felger til bilen min, så derfor at jeg spør i øst og vest om hvem som selger hva Lurer på om noen av dere vet hvem som fører AEZ felger i Norge? Feks AEZ Xylo? 9272276[/snapback] www.solbergdekk.no Lenke til kommentar
RandyboY Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har ennå ikke klart å finne noen felger til bilen min, så derfor at jeg spør i øst og vest om hvem som selger hva Lurer på om noen av dere vet hvem som fører AEZ felger i Norge? Feks AEZ Xylo? 9272276[/snapback] Jeg jobber på Hjulius AS i Sørlandsparken i Krsand og vi selger bl.a AEZ til Starco Team-kjeden samt Dekkteam-kjeden. :-) Håper det hjelper deg noe Lenke til kommentar
cbr1000f Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 www.dekkomlegging.no De selger AEZ, DOZT, MEGA og flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå