-=Petter=- Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei Jeg lurer på om det er mulig og stille inn min Dlink DIR-635 til og justere likt mellom de frskjellige... Eller om jeg må over til og sette opp en server av noe slag? For så og deretter sette routeren opp bak den igjen for og få ting trådløst. Noen som kan hjlepe meg? Mvh Petter Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Ingen som har mulighet til og hjelpe meg? Lenke til kommentar
larseman Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 mener det finnes et program som heter netlimiter eller noe sånn. Det skal kunne gjøre det du beskriver her. google det Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Netlimiter er et programm du innstalerer på maskinen(e) hvor du kna sette maks opp/ned-hastighet. Er vel ikke helt det trådstarter leter etter, men kan funke. Da må du innstalere det på begge pcne. Den beste løsningen ville nok vært en router som har mulighet til å dele internetten, eller en pc med to nettverkskort som er konfigurert som router. Bountyhunter Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 finnes det en slik router? kjører dir 635 nå, bruker QoS der jeg har pri 1 og resten pri 255. men virker ikke i det hele tatt... Noen glupe forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå