Baudhi Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 MSI K7N2-L Hovedkort AMD Athlon XP2100+r BOXED DDR-DIMM PC2100 256MB Har bare ett par ting jeg lurer paa. Jeg lurer paa hvilken ytelse jeg kan forvente med dual-DDR(Whenever jeg kj0per en til minnebrikke, hva vis jeg kj0per 2?) Og hva syntes folk om kj0leren som kommer med BOXED CPU'en? Takker Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 ytelsen på amd og dual ddr er så godt som overhode ikke merkbar hvis du ikke har klokka maskina til en relativt høy FSB, og det burde du overhode ikke gjøre med Boxed kjøler, ikke noe galt i dem, Intel sine lar deg klokka opp en 5-600MHz før de tar kvelden, men vet ikke med AMD, tviler sterkt på at de lar deg gjøre det samme. Eneste jeg stusa på er at du bestilte "bare" pc2100 ram, hadde vært en ok investering og kjøpt en raskere brikke, da har du iaffal hvis du bestemmer deg for å ditche den boxed kjølern og kjøper noe kraftigere og begynner å overklokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå