Sundt Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei trenger tips til å få bort mannepupper :S er det noen annen måte enn armhevninger? takk for tips Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Løp ofte, spis sunt og forbrenn flere kalorier enn du inntar. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Om noe blir de mer tydelige av at du trener brystmuskulatur, du forbrenner ikke mer fett i området av å bruke det. Dette går helt og holdent på fettprosent, du må altså bli slankere. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Løp ofte, spis sunt og forbrenn flere kalorier enn du inntar. Verre er det ikke. 9272166[/snapback] Støttes. Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Om noe blir de mer tydelige av at du trener brystmuskulatur, du forbrenner ikke mer fett i området av å bruke det. Dette går helt og holdent på fettprosent, du må altså bli slankere. 9272180[/snapback] Hvordan ble det til slutt med myten om myten om punktforbrenning av fett? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Enkelte studier viser at punktforbrenning fungerer til en viss grad, men det er såpass ineffektivt at det er mer hensiktsmessig å ta seg ei god, gammeldags kardioøkt. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei trenger tips til å få bort mannepupper :S er det noen annen måte enn armhevninger? takk for tips 9272130[/snapback] Det kommer an på hvordan type mannepupper du har. Hvis du har mannepupper pga du er kraftigovervektig, vil dette mest sannsynlig gå tilbake over tid hvis du går ned i vekt. Men det er også ganske mange gutter som for mannepupper i puberteten. Dette kalles på folkemunne gyno (Gynecomastia). Dette forårsakes av en hormon-ubalanse. Jeg tror det er ca 10% av gutter i puberteten som opplever dette, men hos de aller fleste går dette tilbake av seg selv etterhvert. Men hos noen gjør det ikke dette, og da må da fikses hos en kiurg. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Jeg tror nok ikke jeg er overvektig, veier 56 kg og er 170 høy. Trener 2-3 ganger i uka. Er jeg overvektig da? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Hvis det er muskler så er det vel ikke mannepupper? Endret 28. august 2007 av TobbelobbenQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå