smunii Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei vet ikke om jeg sender inn i rett forums tråd eller hva jeg gjør. Men prøve her jeg. Er det noen som kan lage en enkel guide til meg hvordan jeg får meg BNC boter til mirc? Jeg er ikke noe pc geek så please kom med en enkel guide. Takk på forhand SmacH- Håper på hjelp Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 det jeg lurer på da er skal du ha boter på bnc eller boter som deler ut bnc feks? Vis du skal ha boter på bnc så er det like greit og kjøpe shell konto og sette opp boten din på den. Skal du gjøre det motsatte så vet jeg ikke. Leter du etter en bnc levrandør så er endpoint nokså stabil fortiden Lenke til kommentar
smunii Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Jeg trenger 5 bncer eller andre boter til og idle på en kanal:P^^ hehe. Er det mulig og få bncer gratis? -Smunii- Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det er det vettu. Vet ikke om du får så mye som 5 (ikke på en leverandør hvertfall), men samlet kan du sikkert oppnå et slikt antall. Liste over IRC-shell-leverandører (Tråd i forumet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå