sdf123 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) hei, har en wrt54g v5.1 som jeg opplever som ustabil, den henger seg i blant, bare plutselig, må restarte den ved å dra ut støpselet. den mister også alle instillingene, slik at jeg må kegge inn alt på nytt. er dette kjente problemer med v5.1? har linksys firmware v.1.01.1. har jeg mulighet til å legge inn andre firmware som dd-wrt eller openwrt på v5.1? Endret 13. august 2007 av everlong Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har også en 5.1 versjon . Du må bruke firmware for versjon 5. Jeg har : v1.02.0, Jan. 16, 2007 , og har ikke opplevd at den henger seg. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har også samme router, har ikke oppgradert filmware og har ikke opplevd noen nedetid. Den har vært 100% stabil og den har vært godt brukt. Kan nevne at jeg har deaktivert dhcp og derfor kjører den som et rent aksesspunkt. Har denne routeren vært slik helt fra du kjøpte den? Da ville jeg snakket med forhandler og reklamert. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Ser at jeg kan oppgradere til en form for micro utgave av dd-wrt? Noen som har testet denne, er den å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå