Too Tall Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Heisann Jeg og noen kamerater pluss ei som synger har spilt litt sammen og har lyst til å spille det hele inn. Er helt grønn på dette området, så jeg lurer på hv vi trenger av utstyr. mixebord, programmvare kabler o.s.v Vi har en trommis 2 gitarer piano og vokal. vil prøve å gjøre dette billigst mulig Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 det kan bli ganske dyrt hvis du skal ha et bra kvalitets nivå, det billigste er, èn mikk og en Mini Disc som kan taopp, men kvaliteten på dette blir elendig. hvis dette er et seriøst band ville jeg spart penger og leid et studio og få tattopp med bra kvalitet, det er altfor mange amatør band idag som har eldendig kvalitet på demoer/EP dette er ganske synd. men uansett se her står mye rart her om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=313 Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Går fint an å bruke en Harddisk-recorder. En enkel og funksjonell en er ikke dyrt i dag. Siste touch kan gjøres på PCen. Andre måten er å skaffe Cubase etc, og et godt lydkort med flere innganger. Siste måten er å leie et studio. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 En kan kjøpe et ålreit lydkort til PC-en, og ein ålreit mic... Så spille inn et og et spor i f.eks audacity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå