Gå til innhold

Xbox Live kommer ikke til Norge


Smart-Azz

Anbefalte innlegg

Dette er en trist nyhet til alle xbox-eiere.xbox live kommer til: Frankrike, Finland, Belgia, Sverige og mer i 14 mars MEN IKKE NORGE!

 

Er Sverige virkelig bedre enn Norge?

Les Xbox.no sin dårlige unnskyldning:

 

 

 

Hentet fra xbox.no:

-------------------

"Vi har tatt sikte på å starte Internett-spilltjenesten for Xbox i utvalgte europeiske land til sommeren i år. Lanseringen i Europa vil imidlertid ikke skje før vi mener vi har det beste innholdet for brukeren og kan forsikre oss om at spillopplevelsen blir stor. Vi vil offentliggjøre de aktuelle datoene og landene senere i år."

 

Vet de ikke at en av de beste xbox sin side er xbox live?

Min mening er at de selger mye bedre når xbox live kommer, fordi PS2 ikke har bedre online spilling tilbud enn xbox enda...

 

 

det på spill.no

 

 

 

Er dette sant? er det tilfelle så skal jeg stikke hele x-boxen (pluss kontroller :p) opp i rompe hølet til billern!!! :grumpy: !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er den 10358 personen som poster dette :) Neida ikke helt, men nesten, men søkefunksjonen er en bra sak!

 

Er dette bekreftet da? spill.no virket som en veldig useriøs side. MS har jo vært i kontakt med flere norske brebåndsleverandører, inkl. Telenor. Jeg ville iallefall ikke gitt opp håpet med en gang, men uansett - det går jo ann å kjøpe Live kitet i Sverige, og spille fra Norge. Det burde gå som smurt, siden flere her på forumet sier det går fint å spille i Usa herfra! (selv om jeg har litt betenkeligheter på akkurat det :) )

Lenke til kommentar
De drøyer sikkert litt ekstra lenge med å få igang live i norge fordi tilgangen på bredbånd er temmelig dårlig. Er vel kansje halve landet eller noe som har noe som helst tilbud på det. :(

 

errr

tilgangen på Bredbånd i norge er super,

derimot ta england, noe av det væreste i Europa

så tvilsomt er dette grunnen.

Lenke til kommentar

Vel, da bør dere gjøre som meg. Kjøp fra Canada eller USA! Funker problemfritt.. Du må bare lyve litt på registreringen og si at du bor i et land med Live, som UK f.eks.

 

Men hvis dere ikke vil gjøre det, så er det synd på dere sier jeg. Det er ekstremt gøy :)

Lenke til kommentar

[Vel, da bør dere gjøre som meg. Kjøp fra Canada eller USA! Funker problemfritt.. Du må bare lyve litt på registreringen og si at du bor i et land med Live, som UK f.eks.]

 

mener du at man kan kjøpe nett tilgang til xbox fra USA o.l.

og at det virker i norge ? isåfall er jo saken enkel, da trenger man ikke å vente lenger! :D

Lenke til kommentar

Funker veldig bra det... Du bestiller på en side på nettet som sender til Europa, www.dvdboxoffice.com f.eks. Også når du registrerer deg sier du at du bor i England og skriver inn et riktig postnummer...

 

Det var ikke noe problem for meg eller min kamerat. Vi har henholdvis Bluecom og Telenor ADSL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...