Smart-Azz Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Dette er en trist nyhet til alle xbox-eiere.xbox live kommer til: Frankrike, Finland, Belgia, Sverige og mer i 14 mars MEN IKKE NORGE! Er Sverige virkelig bedre enn Norge? Les Xbox.no sin dårlige unnskyldning: Hentet fra xbox.no: ------------------- "Vi har tatt sikte på å starte Internett-spilltjenesten for Xbox i utvalgte europeiske land til sommeren i år. Lanseringen i Europa vil imidlertid ikke skje før vi mener vi har det beste innholdet for brukeren og kan forsikre oss om at spillopplevelsen blir stor. Vi vil offentliggjøre de aktuelle datoene og landene senere i år." Vet de ikke at en av de beste xbox sin side er xbox live? Min mening er at de selger mye bedre når xbox live kommer, fordi PS2 ikke har bedre online spilling tilbud enn xbox enda... det på spill.no Er dette sant? er det tilfelle så skal jeg stikke hele x-boxen (pluss kontroller ) opp i rompe hølet til billern!!! ! Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ja, det er sant og vi har visst det i omtrent et halvt år. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Du er den 10358 personen som poster dette Neida ikke helt, men nesten, men søkefunksjonen er en bra sak! Er dette bekreftet da? spill.no virket som en veldig useriøs side. MS har jo vært i kontakt med flere norske brebåndsleverandører, inkl. Telenor. Jeg ville iallefall ikke gitt opp håpet med en gang, men uansett - det går jo ann å kjøpe Live kitet i Sverige, og spille fra Norge. Det burde gå som smurt, siden flere her på forumet sier det går fint å spille i Usa herfra! (selv om jeg har litt betenkeligheter på akkurat det ) Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hadde vært interessant å vite hvilke linjer Microsoft vil bruke til Live i Sverige og hvilke eventuelle linjetilbydere i Norge som har kjappest access dit. Evt. kjappest access til det svenske backbonet generellt. Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 De drøyer sikkert litt ekstra lenge med å få igang live i norge fordi tilgangen på bredbånd er temmelig dårlig. Er vel kansje halve landet eller noe som har noe som helst tilbud på det. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Vi får arrangere dugnad da. Ta med spade og ledning Lenke til kommentar
Amped Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Så ryktene om at det heller skulle komme til sommeren her i Norge var bare sprøyt det og? Uansett virker det som en bagatell når man bare kan bestille fra et annet land i nærheten... Lenke til kommentar
Amped Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Vi får arrangere dugnad da. Ta med spade og ledning I'm in! Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Så ryktene om at det heller skulle komme til sommeren her i Norge var bare sprøyt det og? Mars er ikke sommeren, det er våren. Sommeren betyr alt ifra juni til august. Øystein Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Kjøp det i Sverige da vel! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 De drøyer sikkert litt ekstra lenge med å få igang live i norge fordi tilgangen på bredbånd er temmelig dårlig. Er vel kansje halve landet eller noe som har noe som helst tilbud på det. errr tilgangen på Bredbånd i norge er super, derimot ta england, noe av det væreste i Europa så tvilsomt er dette grunnen. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Stamnettet går langs hele Norge, problemet er bare last mile når folk bor langt utti heita. Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg bor nå i et rimelig godt befollket område ca en times kjøring fra Oslo, og jeg for ihvertfal ikke noe raskere en ISDN. Burde da i det minste være ADSL her, men det er det ikke. Det er jo ikke akkurat bare de som bor på en holme 50 km utafor fastlandet som ikke har tilgang Lenke til kommentar
Fro Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Vel, da bør dere gjøre som meg. Kjøp fra Canada eller USA! Funker problemfritt.. Du må bare lyve litt på registreringen og si at du bor i et land med Live, som UK f.eks. Men hvis dere ikke vil gjøre det, så er det synd på dere sier jeg. Det er ekstremt gøy Lenke til kommentar
pekker Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 [Vel, da bør dere gjøre som meg. Kjøp fra Canada eller USA! Funker problemfritt.. Du må bare lyve litt på registreringen og si at du bor i et land med Live, som UK f.eks.] mener du at man kan kjøpe nett tilgang til xbox fra USA o.l. og at det virker i norge ? isåfall er jo saken enkel, da trenger man ikke å vente lenger! Lenke til kommentar
Fro Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Funker veldig bra det... Du bestiller på en side på nettet som sender til Europa, www.dvdboxoffice.com f.eks. Også når du registrerer deg sier du at du bor i England og skriver inn et riktig postnummer... Det var ikke noe problem for meg eller min kamerat. Vi har henholdvis Bluecom og Telenor ADSL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå