Gå til innhold

Historien til Halo (Første spillet)

Footy

Anbefalte innlegg

Siden jeg har fått svar benytter jeg samma tråden til et Annet Spørsmål.. Også om Halo..

Da 1'en kom på PC spilte jeg den, og jeg er på vei til å spille 2'ern. Men lurte på om noen vet om en bra side som beskriver i detalj historien rundt 1'ern.

Siden det er mange år siden jeg spilte vil jeg friske opp minnene. jeg finner noen sider som forteller litt, men jeg vil ha detaljer..

takker

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror og mener på at det var først en stor krig mellom menneskene og alliene, begge sider hadde høy teknologi, og på denne tiden var det ikke bare en master chief, det var mange, og de kalte seg spartan group omega, det kan jo være at det var mange mange mer en en gruppe, som jeg har fått med meg, men det går jo på samme prinsippet. siden master chief er alene av sin rase på en måte, du kan si at spartan group omega er eliten av eliten og det er kun master chief som overlever denne krigen. krigen er på jorden mener jeg og huske, sånn at siden master chief er den eneste igjen av spartan group omega, så er jo sikkert det grunnen til at han er helten. jeg er jo ikke sikker på om dette her er rett, men jeg tror det :D

Lenke til kommentar
Jeg tror og mener på at det var først en stor krig mellom menneskene og alliene, begge sider hadde høy teknologi, og på denne tiden var det ikke bare en master chief, det var mange, og de kalte seg spartan group omega, det kan jo være at det var mange mange mer en en gruppe, som jeg har fått med meg, men det går jo på samme prinsippet. siden master chief er alene av sin rase på en måte, du kan si at spartan group omega er eliten av eliten og det er kun master chief som overlever denne krigen. krigen er på jorden mener jeg og huske, sånn at siden master chief er den eneste igjen av spartan group omega, så er jo sikkert det grunnen til at han er helten. jeg er jo ikke sikker på om dette her er rett, men jeg tror det :D

9306773[/snapback]

mener at det er kun master chief som overlever av alle de andre som er lik ham i spartan group omega

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...