Akrabra Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Vet noen om hvor jeg kan få tak i en sånn, vil ikke miste alle savsa jeg har:) må helst være i en butikk eller en nettside som tar oppkrav.. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Her! Har ingen anelse om du kan betale postoppkrav. Men det er jo bare å registrere seg og se etter selv. Endret 13. august 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Låner denne tråden litt. Har en softmoddet PS2. Med den har jeg mulighet til å kopiere saves fra mem cardet til andre steder som f.eks et USBminne. Er det da mulig å kopiere saven fra USBminnet og over til PS3 igjen? Kan jo prøve det selv, men hadde vært fint å sett om noen andre har prøvd det samme. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Første og beste jeg fant: http://www.amazon.com/Sony-Playstation-Mem.../dp/B000K1GZIU/ tror ikke denne er å finne her oppe i lille norge.... Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Eg kjøpte min minnekort apapter på ebay. Sony sin egen og eit 8MB orginalt minnekort til $22 tilsendt. Så eg vil prøve ebay. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kjøpte min i en Game-butikk (tidligere spiderman) til 199,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå