Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Verktøy- komplett, hjelp

-Shark-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers så har du Wurth, det er kvalitet tvers igjennom.

9278485[/snapback]

Har hatt endel Wurth verktøy og dermed erfaringer med dette.

Mitt inntrykk er at det er ganske kostbart, men at kvaliteten ikke alltid står i stil til prisen.

Med dette mener jeg at en del av verktøyet de selger rett og slett er ganske svakt dimensjonert.

Ellers har du jo Hazet, Bacho, Stahlwille, Dowidat, TengTools osv som er store kjente merker med stort sett god kvalitet.

Endret av kremt
Lenke til kommentar
20.000 og oppover må man vel fort regne med..

Hvis du er mekaniker så må du vel ha noen kollegaer å snakke med? Høre hvor de handler kanskje??

9278447[/snapback]

Klart jeg har det, men greit og kanskje finne ut om noen andre har forslag eller linker til internettsider som kanskje er billigere og bedre.

Flere kollegaer har verktøyvogn fra tess, ca 18 000 for den- har vurdert den. Flere andre har Mac tools som er et kjempe godt verktøy merke, oser av kvalitet- og ingen problemer om det skjer noe med verktøyet- byttes i en ny.

Lenke til kommentar
Kjøper de verktøyene ifra biltema med 10års garanti, kjempe fornøyd jeg... Men skjønner at de som driver å skrur mye vil ha kjente merker med yber kvalitet.

9279047[/snapback]

Det er også et godt verktøy med god kvalitet ja.

Skrallene er jeg derimot ikke særlig imponert over,

fort gjort å ødelegge dem slik at de blir rufsete i tannhjulene.

Lenke til kommentar
Kjøper de verktøyene ifra biltema med 10års garanti, kjempe fornøyd jeg... Men skjønner at de som driver å skrur mye vil ha kjente merker med yber kvalitet.

9279047[/snapback]

Det er også et godt verktøy med god kvalitet ja.

Skrallene er jeg derimot ikke særlig imponert over,

fort gjort å ødelegge dem slik at de blir rufsete i tannhjulene.

9279068[/snapback]

Men skiftenøklene dems må vel være ok? Noe mer ålreit derfra?

Lenke til kommentar

Dem er veldig snille når det gjelder reklamasjon og bytting så hvis skralla er slitt så går det på garanti og du får ny...

Man skal egentlig ikke bruke skralle når man skal løsne skruer som sitter dønn fast,, men jeg har brukt den på forstillinga mi og der brukte jeg slegge og det som var og skralla er fortsatt så god som ny.

Har dette settet:

http://www.biltema.no/products/product.asp...8&iItemId=80022

Men det er veldig viktig uansett hvilken sett du kjøper at det er Round Corner slik at den ikke glepper og at det er av bra metall, fikk et billig skiftnøkkel sett til jul som var kjøpt på europris eller noe, og det var ræva.

Lenke til kommentar
Kjøp på Biltema, bare hold deg til det med 10 års garanti. Jeg har vært kjempefornøyd med Biltema-verktøy, og det koster bare en brøkdel. Jeg tror endel av verktøyet dems er produsert av Wurth.

9282919[/snapback]

den er god. Har de noen form for verktøyvogn også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...