Gå til innhold

HTC Touch CD- instalasjonen skulle vel være enkel?

Cptruck

Anbefalte innlegg

jeg har hatt min HTC Touch i et par uker nå og er strålende fornøyd, har hatt omtrent ett dusin eller to av mobiler og denne har faktisk funnet sinn vei til min favoritt, men tilbake til mitt problem;

når jeg først fikk min Touch instalerte jeg programmene fra "Komme i gang" Cden som er obligatorisk vist man vil synkronisere mobilen med dataen, men så kom dagen dataen min bare fikk blue screen ved oppstart, dermed måtte jeg formatere, greit nok.. men når jeg nå setter inn "Komme i gang"CDen kommer det en pop-up som sier jeg trenger adobe flash versjon 8.0 eller bedre, men jeg har versjon 9.0 og jeg har testet på forskjellige nettsider som krever flash og di funker så jeg har helt klart flash på min data, jeg har til og med prøvd og slette og reinstalere flash, men får fortsatt opp pop-upen som sier jeg må ha adobe flash 8.0 eller nyere.. er det noen der ute med samme problem eller forslag til løsning? jeg hadde vært evig takknemelig!

Og til alle dere som lurer på om dere burde kjøpe HTC Touch; LØP OG KJØP!

(microsoft har virkelig overgått seg selv, hele mobilen er utrolig gjennomtenkt!

Comm manager, wifi, flott internett browser, stabbfull av duppeditter.. jeg mangler faktisk ingenting, og med et par egne programmer som Phone Pad og noe kodexer syntes jeg den overgår til og med iPhone og jeg har prøvd en iPhone konstant i to uker (når jeg var i USA) HTC Touch er fantastisk! jeg skriver meldinger raskere enn på min gamle sony ericsson eller nokia N95, og jeg klarte faktisk fint og skrive meldinger med fingrene mine på default keypaden til HTC Touch, bare skriver med neglene, men må leve med noen få ganger hvor man bommer på tastene, men det gjør man vel uansett på vanlige knapper også?

Endret av Cptruck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel bare ActiveSync og det tilsvarende programmet til Vista som er verdt å hente fra komme i gang seden. Det kan du installere ved å utforske seden manuelt, flashen er bare nødvendig for å starte den tullete flashmenyen man bruker for å -trommevirvel- installere ActiveSync ;D

De andre programmene kan også installeres ved å utforske seden og starte installprogrammene manuelt.

Edit; jeg fikk forresten heller ikke installasjonsfrontern til å fungere, uansett hvor mye jeg rota med flash-meg-her-og-flash-meg-der!

Endret av schlinkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...