Marvil Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hvordan flasher man BIOS'en..? Tenkte jeg skulle legge inn et bilde i oppstarten da jeg har ettellerannet kalt MyLogo2 fra Asus. For å kunne legge dette inn må jeg altså flashe BIOS'en.. Hvor og hvordan gjør jeg dette..? Linker til norske sider med steg for steg..? Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Dette gjelder jo ikke ditt hovedkort , men her er det en guide til hvordan flashe , http://www.soyousa.com/downloads/filedesc.php?id=1946 Håper dette kan være litt til hjelp Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Er ikke på norsk , men jeg flashet BIOSen for første gang for noen dager siden med denne veiledningen... Klarer jeg det , så kan nok du også! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ville vært litt forsiktig med og fått nye oppstarts bilder, er du veldig uheldig så kan en Windows Update ødelege hele OS'et for deg.. skjedde med en kammerat, måtte instalere WinXP på nytt... obs! Dette er KUN WinXP for så vidt jeg vet.. flash'e BIOS derimot kan gjøre enkelt med ASUS dem har noe som heter BIOS Updater fåes på www.asus.com gjorde det akkurat selv for 2timer siden faktisk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå