Gjest Harley Quinn Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Sitter å irriterer meg grusomt over dårlig grafikk på f.eks wow og sittter å funderer på å kjøpe et nytt grafikk kort. Nevnte dette til noen og fikk beskjed om at dette var utrolig dyrt og utrolig komplisert. Har en Lenovo pc om det har noe så særlig og si.. Lenovo 3000 n100. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er så og si ingen bærbare som du kan bytte skjermkort på, da det er loddet fast på hovedkortet. De eneste pc'ene jeg vet om som kan bytte skjermkort er noen Dell pc'er. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 må nok kjøpe en ny laptop hvis du skal ha nytt skjermkort skarru seh.. (altså du kan ikke kjøpe skjermkort løst for å sette det inn i laptopen) Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Arg, så teit.. Da kjøper jeg heller stasjonær.. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 joda...d går ant, bare ikke på din maskin. nå for tiden popper det opp bærbare med mxm skjermkort...disse kan byttes, multicom har denne : http://www.multicom.no/SystemConfigurator....513753;c:100560 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå