Gå til innhold

Trenger synspunkt ang vannkjøling-er dette bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg har vært lenge på sidewinder nå og sammenligna med coolerkit.dk, ser at jeg sparer litt over 1000kr på handle fra sidewinder ! Utmerket

Og her er det nye oppsettet mitt, fortsatt ganske likt det gamle bare forbedret:

post-87643-1187888106_thumb.jpg

La meg gjerne vite det hvis dere har noe og pirke på nå :cool:

Tharsan så du nevnte noe i en annen tråd at hw labs bix trenger krafige vifter, bix er altså radiatorer ?, de viftene jeg har er vel ikke så veldig kraftige men jeg vil ha det så stille som mulig, tror du/dere at de holder ? Og er det noen som vet om den pumpa er stille også ?

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

1000,- er mykje peng :yes:

Og Hw labs Black ice xtreme er ein radiator ja. Den behøver litt sterke vifter for at den skal yte nogolunde greit. Men den du har lagt til i handle lista skal vere ein betre versjon, trur eg. Eg trur ikkje at du skla tenke på det, men vil anbefale å bruke 4 vifter, dersom du skal bruke stillegåande vifter.

Pumpa er ganske stille. Kompisen min og eg kjøpte vannkjøling til han og monterte den, og pumpa låg heilt inn til hdd brønnene, slik han ikkje fekk stilt pumpa og den står på 5, altså fult. Og den var faktisk meget stille, iallefall i forholdt til hydor pumpa mi.

Eller ser det ganske greit ut ja. Kankje andre vil hjelpe deg? Eg er ikkje den beste heller, så nokon andre burde godkjenne det før meg :p

Lykke til!

Lenke til kommentar

Takker for det

Da har jeg bare ett siste spørsmål, ang det med og sende mail til dem så jeg slipper fortolling, hvordan gjør jeg det, må jeg opplyse dem om hvor mye de skal sette verdien til eller vet de den slags og ordner det automatisk. Og hvordan går jeg fram, må jeg først sende en mail etter jeg har registrert da med min kunde informasjon slik at de vet hvem de skal gjøre det med, bare for og vær helt sikker så kan jeg da altså ikke bare handle tingene mine og registrere meg på slutten når jeg skal betale, er avhenging av og registrere meg før jeg handler da hva ?

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Hvordan gikk det med plass til vannkjølings elementene inne i kabinettet?

Har et kabinett i samme størrelse og vurdere å hive meg på vannkjølings bølgen, men vet ikke om det blir plass inne i kabinettet.

9370329[/snapback]

Har ikke kunne fått bestilt ennå, men jeg må nok regne med og ha alt på utsiden av kabinettet er jeg temmelig sikker på, 99% sikker.

Lenke til kommentar

Hvis du gidder er det selvsagt null stress å få plass til vannkjølingen internt i det kabinettet. Kanskje med unntak om du skal ha plass til 10 hardisker da :p

Jeg hadde for øvrig ikke brukt over $25 på en slangekutter og en dings til å ta av slangeklemmene :!:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Hvis du gidder er det selvsagt null stress å få plass til vannkjølingen internt i det kabinettet. Kanskje med unntak om du skal ha plass til 10 hardisker da :p

Jeg hadde for øvrig ikke brukt over $25 på en slangekutter og en dings til å ta av slangeklemmene :!:

9371887[/snapback]

Jeg vil si at saks og avbiter fungerer helt fint til de tingene? ;)

Jeg har i hvertfall alltid brukt saks, og så lenge du klipper beint og i et klipp, så får jeg et ganske bra resultat. Når det kommer til slike hurtigklemmer, så foretrekker jeg heller de som man strammer med skrujern, selv om noen gnager seg litt inn i slangene :thumbdown:

Lenke til kommentar

Okey godt point, jeg dropper slange kutteren og klemme fjerneren :p

Skal vurdere de klemene du strammer med skrujern hvis de er en del sikrere.

Men sablabra: jeg har litt tvil om at jeg skulle klare og få all vannkjølinga i mitt kabinett, jeg får jo self prøve allikevel, kanskje jeg skulle ta noen bilder så kan du se hvor trangt det er allerede med bare EN harddisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...