Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan si "Jeg elsker deg"?

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Trenger ikke være første kjæresten selv om man er 17 år. Og selv om det kanskje ikke var "den store kjærligheten" så kan man ha elsket personen likevel. Følelser kan blekne over tid, og man kan fint slutte å elske en person også. Hvis man da møter "den rette" noen år senere, så vil kanskje følelsene for tidligere kjærester virke som barnemat i forhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja.. Jeg vet jo selv hvordan det er å være 17 å forelsket da.. ! Og jeg har vært sammen med min kjæreste i tre år.. men jeg sa det ikke før det hadde gått omtrent et år. Bare fordi man må gi kjærligheten litt tid, man kan ikke vite at man elsker noen på 3 mnd..

For du er så forelsket, og "du har aldri følt den følelsen før" for noen andre.. MEN det betyr ikke at man elsker den personen. Å elske er utrolig sterkt, og jeg syns at det ordet har blitt "kastet" litt rundt. Det er mange "barn" på 14 osv som bruker ordet for mye i daglig samtale. "han sende sms med at han elsket meg, men likte en annen" "zeriøst.. sa han det?" skjønner?

Prøver bare å gi deg noen råd. Du må ikke vente til dere har rundet ett år eller noe sånt. Gi det litt mer enn 3 mnd da, og se om du fortsatt føler det samme eller om følelsene dine er blitt x 3. DA vet du det sikkert. :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk høre "Du, jeg tror jeg elsker deg..." mens vi lå å koste oss på senga etter sex. Dette var ca. 3 måneder ut i forholdet og jeg gikk rundt å funderte på akkurat det samme, så jeg svarte "jeg tror jeg elsker deg og" så smilte vi og ga hverandre et veldig romantisk kyss :love:

Jeg er derfor helt uenig med a det ikke funker etter sex. Det kan funke når som helst så lenge det føles riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...