darkness| Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Trenger ikke være første kjæresten selv om man er 17 år. Og selv om det kanskje ikke var "den store kjærligheten" så kan man ha elsket personen likevel. Følelser kan blekne over tid, og man kan fint slutte å elske en person også. Hvis man da møter "den rette" noen år senere, så vil kanskje følelsene for tidligere kjærester virke som barnemat i forhold. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja.. Jeg vet jo selv hvordan det er å være 17 å forelsket da.. ! Og jeg har vært sammen med min kjæreste i tre år.. men jeg sa det ikke før det hadde gått omtrent et år. Bare fordi man må gi kjærligheten litt tid, man kan ikke vite at man elsker noen på 3 mnd.. For du er så forelsket, og "du har aldri følt den følelsen før" for noen andre.. MEN det betyr ikke at man elsker den personen. Å elske er utrolig sterkt, og jeg syns at det ordet har blitt "kastet" litt rundt. Det er mange "barn" på 14 osv som bruker ordet for mye i daglig samtale. "han sende sms med at han elsket meg, men likte en annen" "zeriøst.. sa han det?" skjønner? Prøver bare å gi deg noen råd. Du må ikke vente til dere har rundet ett år eller noe sånt. Gi det litt mer enn 3 mnd da, og se om du fortsatt føler det samme eller om følelsene dine er blitt x 3. DA vet du det sikkert. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Folk har forskjellige følelsesmønster da, Lise04. Selv om du måtte vente et år for å være sikker, så kan andre være sikker lenge før det har gått et år. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg fikk høre "Du, jeg tror jeg elsker deg..." mens vi lå å koste oss på senga etter sex. Dette var ca. 3 måneder ut i forholdet og jeg gikk rundt å funderte på akkurat det samme, så jeg svarte "jeg tror jeg elsker deg og" så smilte vi og ga hverandre et veldig romantisk kyss Jeg er derfor helt uenig med a det ikke funker etter sex. Det kan funke når som helst så lenge det føles riktig. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg tror at å si at "Jeg tror jeg har forelsket meg i deg" eller en annen vri av det, vil være bedre... Lenke til kommentar
nets Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 tidspunket du skal si at du elsker noen = X = Ukjent = When the time is right... Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Si det rett ut vis du virkelig føler det sånn, det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg tror at å si at "Jeg tror jeg har forelsket meg i deg" eller en annen vri av det, vil være bedre... 9590271[/snapback] State the obvious? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå