nets Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Nei da sier hu: GI FAEN DAAAAAA HELVETE! SER JO PÅ HOTEL CAESAR 9274758[/snapback] Tenker hu ser et hint av reklame og så zapper hun videre Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Du kan jo ta morovarianten; "Eg huheilar deg av heile mi blopumpe" 9271218[/snapback] Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Endret 15. august 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) 9288450[/snapback] Innlegget ditt strider mot det. Hvorfor er det ikke fjernet? Anyways, si det når det passer ffs, ikke gjør en stor ting ut av det, da bare feiger du igjen. Og det er klysete og ekkelt. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) 9288450[/snapback] Innlegget ditt strider mot det. Hvorfor er det ikke fjernet? 9291223[/snapback] Legg merke til hvem som var i quoten min. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 "iai låvv ju, liksom...ehm, ja, hehe" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg hadde planlagt det rundt at hun ikke sier det tilbake, sånn for sikkerhets skyld. Si det i en situasjon hvor hvis hun ikke føler det samme tilbake/ikke er klar for å si det, så slipper hun å bli flau. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 "Darling? Æ ælske dæ" "Knull mæ!" Lenke til kommentar
fluff Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det beste er å ikke si det. Det høres dumt ut uansett. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hørt mange sier man ikke sier at man "elsker deg" etter 2-3måneder. men jeg og dama har vært sammen i 1 månede nå, vi ble jo kjent før vi ble sammen en ganske så lang stund, planer om å si det sjøl.. hva mener dere blir det for tidlig, vi er såpass mye sammen og følelsene mine er blitt utrolige sterke for henne Lenke til kommentar
samebob Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg synes det høres så teit ut å si det.. Snakker trøndersk og saker så det blir "Æ ælske dæ" æ æ æ.. Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hørt mange sier man ikke sier at man "elsker deg" etter 2-3måneder. men jeg og dama har vært sammen i 1 månede nå, vi ble jo kjent før vi ble sammen en ganske så lang stund, planer om å si det sjøl.. hva mener dere blir det for tidlig, vi er såpass mye sammen og følelsene mine er blitt utrolige sterke for henne 9565698[/snapback] Altså, det er jo ikke noe fasitsvar på når det er for tidlig. Men når dere har vært sammen i 1 mnd, har kanskje ikke forelskelsen lagt seg, og alt man føler blir liksom tredoblet Har vært sammen med typen min i 9 mnd nå, og jeg har ikke helt klart å si det selv =/ Endret 24. september 2007 av frkfurt Lenke til kommentar
veluci Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 jaja.. hadde vert sammen med dama i nesten 2 uker... og da hadde vi sex for første gang og... (kjent hverandre enn god stund på forhond) men uansett, da sa hun det for første gang til meg.. hehe.. hadde egentli planer om og vere den første eg da, men sånn ble det no Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du burde ikke si det rett ut, skaper bare forvirring. Fikk melding som stod: Jeg elsker deg, jeg! Fikk bare sjokk og ringte bestevenninna mi med én gang Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 HMM.. jeg syns ikke du bør si det enda.. Tror ikke du vet at du elsker noen etter kun 3 mnd når du er (bare)17 år altså.. Du er nok bare forelsket enda.. det skal litt tid til at det forandres til ekte kjærlighet. Det er lett å ta feil der, jeg foreslår at du venter litt. Kan jo hende hun syns det er alt for tidlig å freaker... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Du kan jo ta morovarianten; "Eg huheilar deg av heile mi blopumpe" 9271218[/snapback] Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) 9288450[/snapback] Og når tid ble du moderator? Endret 25. september 2007 av QBab Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Når du sitter å ser film med jenta, så nærmer du deg øre hennes, før du hvisker ''Jeg elsker deg, jentami'' Funker flott den Lenke til kommentar
pwned Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Si deten gang hu ikke aner det, MEN stemningen er riktig. Også ikke bare "jeg elsker deg" og se vekk. Si det på en "søt" måte og hold øyekontakten lenge =) og Lise04, det er fullt mulig å vite om man virkelig elsker noen etter å ha vært sammen 3 mnd når man er 17 år. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 pwned har rett, man kan vite det. Man kan også vite i ettertid at man tok feil. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Alder spiller ikke nødvendigvis noen rolle. Rart hvordan noen tror at unge mennesker ikke kan ha like sterke følelser som godt voksne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg baserer det ikke på fordommer, jeg har bare til gode å møte et menneske som er litt opp i årene som ikke ser tilbake på følelsene sine med sin første kjæreste da de var 16-18 og innsett at den kjærligheten ikke er i nærheten av det "ekte kjærlighet" er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå