Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan si "Jeg elsker deg"?

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo ta morovarianten; "Eg huheilar deg av heile mi blopumpe" :p

9271218[/snapback]

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

9288450[/snapback]

Innlegget ditt strider mot det. Hvorfor er det ikke fjernet?

Anyways, si det når det passer ffs, ikke gjør en stor ting ut av det, da bare feiger du igjen. Og det er klysete og ekkelt.

Lenke til kommentar

9288450[/snapback]

Innlegget ditt strider mot det. Hvorfor er det ikke fjernet?

9291223[/snapback]

Legg merke til hvem som var i quoten min. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hørt mange sier man ikke sier at man "elsker deg" etter 2-3måneder.

men jeg og dama har vært sammen i 1 månede nå, vi ble jo kjent før vi ble sammen en ganske så lang stund, planer om å si det sjøl.. hva mener dere blir det for tidlig, vi er såpass mye sammen og følelsene mine er blitt utrolige sterke for henne

9565698[/snapback]

Altså, det er jo ikke noe fasitsvar på når det er for tidlig. Men når dere har vært sammen i 1 mnd, har kanskje ikke forelskelsen lagt seg, og alt man føler blir liksom tredoblet :p

Har vært sammen med typen min i 9 mnd nå, og jeg har ikke helt klart å si det selv =/ :p

Endret av frkfurt
Lenke til kommentar

HMM.. jeg syns ikke du bør si det enda.. Tror ikke du vet at du elsker noen etter kun 3 mnd når du er (bare)17 år altså.. Du er nok bare forelsket enda.. det skal litt tid til at det forandres til ekte kjærlighet. Det er lett å ta feil der, jeg foreslår at du venter litt. Kan jo hende hun syns det er alt for tidlig å freaker...

Lenke til kommentar
Du kan jo ta morovarianten; "Eg huheilar deg av heile mi blopumpe" :p

9271218[/snapback]

9288450[/snapback]

Og når tid ble du moderator?

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Si deten gang hu ikke aner det, MEN stemningen er riktig. Også ikke bare "jeg elsker deg" og se vekk. Si det på en "søt" måte og hold øyekontakten lenge =) og Lise04, det er fullt mulig å vite om man virkelig elsker noen etter å ha vært sammen 3 mnd når man er 17 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...