Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan si "Jeg elsker deg"?

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Hei

Velger å skrive dette anonymt pga vil ikke at dama skal få vite at jeg planlegger noe:)

Jeg og dama har vært sammen i godt over 3 måneder, og jeg er blitt så utrolig glad i henne. Begge er 17 btw.

Tenker nå veldig på å si at jeg elsker henne, men det jeg lurer på er hvordan burde jeg si det?

Vil liksom gjøre litt mer ut av det, enn å bare si det når vi ser på tv elns..

Romantisk middag? Vær så snill kom med noen forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare gå en tur ute sammen sent på kvelden eller noe, og så gjør du det spontant, altså bare plutselig, så sier du: Vet du hva? Jeg elsker deg. Så smiler du =)

Lenke til kommentar
Det er great success å drøye med jeg elsker deg til etter samleie når dere ligger der.. hvertfall hvis du er i fast forhold.. :)

9271290[/snapback]

Det føler jeg blir feil... Da er det liksom andre følelser som spiller inn.. Føler jeg.. Jenters synspunkter?

Har invitert henne hjem til meg midt på natta en gang, og hatt rommet fullt av stearinlys og satt på noe romantisk musikk..

Da var det like før jeg sa at jeg elsket hun. Det er en stund siden nå da..

Når vi snakker sammen nå, føler jeg at jeg må "passe på" når hun f. eks sier at hun er glad i meg, så ikke jeg svarer at jeg elsker hun.

Vil "spare" det, til det riktige øyeblikket er der.

Gjerne kom med flere forslag :)

Lenke til kommentar

Tenkte skikkelig mye på det jeg og, men sånn gikk det for meg, vi hadde da vært sammen i 3 måneder:

Vi lå på senga hennes og bare koste og kyssa litt, hun spør:

''Hva tenker du på?'' (et spm som ofte ikke er så satt pris på, men hjalp meg litt egentlig da)

Så henne dypt inn i øynene og sa:

''At jeg elsker deg...''

Fikk det samme tilbake, og tror aldri jeg har sett hun så glad før :)

Lenke til kommentar

Jeg er enig i det de andre sier her. Ikke planlegg det for mye!

Hvis du lager en hel kveld ut av denne setningen kan det bli skikkelig vanskelig å si den tror jeg. Det blir så arrangert at du kanskje får prestasjonsangst, og gjør alt du kan for å si det i "det rette øyeblikket". Hvis det bygges opp så mye rundt det, kan jenta begynne å lure på hva forno fanteri du har tenkt til å finne på om du oppfører deg nervøst.

Hm, nå er jeg veldig til å dømme dette nedenom og hjem, det kan også hende det går bra :cool:

Settingen Epletyv valgte er ikke så ille ser du, selv om du sier at du ikke vil si det mens dere ser på tv. Jeg tror at det er i sånne hverdagslige situasjoner der man ikke forventer det, at det er hyggelige ord å høre. Mens man f.eks. driver med noe skikkelig gøy sammen, jenta er glad eller når hun gjør noe du beundrer henne for (sitte og være pen og din kan holde her :p ).

Idé: det er i de settingene som er minst klisseromantiske at "jeg elsker deg" er sterkt, overraskende og godt å høre.

Si det en gang du bare ikke kan la være!

Lenke til kommentar
Å si at du elsker noen under eller etter sex blir litt feil. Mange føler nok at det ikke menes på samme måte som i en annen situasjon.

Jeg ville nok ha satt pris på at den andre parten sa det når han følte for det, fremfor at han planlagte noe.

9271560[/snapback]

Ok, bra jeg fikk avkreftet denne teorien der. Begynte å lure.

Lenke til kommentar

Tror også det komemr litt ann på hva slags type du er.

Jeg er romantisk. Enkelt og greit. Jeg klarer ikke å la det går 2-3 dager uten at jeg skriver noe veldig fint/søtt til jenta jeg er glad i. Jeg liker å overraske med roser, middag. Bare gjøre noen små ting utover dagen som jeg vet hun setter pris på.

Så dersom du er det, kan du jo for eksempel gjøre noe ala dette:

gå på en av deres favoritt cafeer. Den plassen hvor dere kanskje møttes for første gang, eller har et spesielt forhold til. Bestill et stykke kake av etter eller annet slag du vet hun elsker. Ta med to skjeer, men bare et kakestykke. Når dere sitter ved bordet, helst ovenfor hverandre holder du henne i den ene hånden mens dere begge spiser med den andre. Ikke trøkk kaka i tryne, men spis sakte og rolig mens du ser henne dypt inn i øynene. Legg fra deg skjeen og stryk henne over kinnet og si de 3 små ordene som betyr så masse. Så kysser du henne. :love:

Tro meg, dette smelter en stålbjelke :thumbup:

en er ihvertfall bedre enn den jeg fikk slengt i tryne før eksen gikk til toget:

"jeg elsker deg... men jeg lå med bestekameraten din..."

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

Å blir svaret hennes: Jasså, du har ikke baller til å si det selv eller?"

Hehe, bare tuller. men ta det utifra hva slags person du er. Er du en rolig person som liker å sitte å se på tv, eller slappe av, si det når du føler deg mest komfortabel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...