Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 På denne siden (dell.com) er det en liste over aktuelle drivere for 64-bit. Hva mere trenger jeg? Jeg ser at drivere til grafikkortet mangler, men dette fant jeg på nvidia sin hjemmeside. Er det noe mere jeg har glemt som ikke er med? Lenke til kommentar
B0P Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har du en vostro har du en ny maskin og da har du vel fått en CD kalt "drivere og verktøy" eller noe lignende som har det du trenger av drivere. På denne siden (dell.com) er det en liste over aktuelle drivere for 64-bit. Hva mere trenger jeg? Jeg ser at drivere til grafikkortet mangler, men dette fant jeg på nvidia sin hjemmeside. Er det noe mere jeg har glemt som ikke er med? 9271196[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nei, jeg har ikke en vostro enda, jeg skal bestille meg en. Og når jeg får den kommer den ikke med x64 drivere fordi den ikke kan kofigueres med x64 windows så jeg må finne driverne selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå