Livert Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Trenger stativ til høyttalerne mine, Dali Blue 2002, men gidder ikke betale tusenvis av kroner. Kanskje maks 500kr? Noen som kan anbefale et eller annet? Edit: Leif Endret 13. august 2007 av Livert Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er ikke lett å finne stativer til max 500,- I så fall må du lete etter brukte. stativene har litt å si, hvertfall om du er interessert i å spille høyt. Men hvis du finner noen billige prøv å finne ut om du kan sandfylle dem, det hjelper mye! Lenke til kommentar
Livert Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Ok. Vet du om et bra sted å kjøpe stativ? Kan alltids gå opp i pris hvis det ikke finnes billige stativ. Gidder ikke skru høyttalerne opp på veggen Endret 14. august 2007 av Livert Lenke til kommentar
Bach Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Lecablokker? Veldig billig og veldig bra. Til Dali 2002 kan du feks bruke 20cm finblokk. Men alle synes nok ikke Leca er lekkert i stua. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Kanskje Lecablokker hadde vært ok, vurderte det en stund til TVen før vi kjøpte TV-bord Hvordan kommer jeg i høyden? Gidder ikke begynne å styre med sement Lenke til kommentar
Bach Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Begynne å mure i stua blir nok litt i overkant... Standard høyde/lengde på lecablokker er 50cm. Kombinert med feks tungt treverk, skifer elns som "mellomlegg" for å unngå merker i gulvet blir det omtrent høyden som er vanlig for høyttalerstativer. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Lecablokker er ikke dumt nei. En venn av meg bruker det under noen studiomonitorer og det låter meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå