Gå til innhold

Reddet pappa - krever PS3

Enigma123

Anbefalte innlegg

Ni år gamle Matty krever belønning.

Da pappa fikk et illebefinnende bak rattet på kjempetraktoren, holdt ni år gamle Matty Lovo hodet kaldt. Han fikk stoppet kjøretøyet og brukte kortbølgeradioen til å tilkalle hjelp fra andre traktorer i nærheten.

Krever PS3 i belønning

Da den takknemlige faren ble intervjuet av de lokale nyhetene, kunne han fortelle at sønnen stadig vekk minte ham på at han syns faren skyldte ham en PlayStation 3 i belønning for heltedåden.

Historien har gått verden over. Enkelte kommentatorer mener Matty er en grådig liten en, mens andre igjen syns faren slipper billig unna. Hva mener du?

Link: http://www.itavisen.no/sak/392497/Reddet_pappa_-_krever_PS3/ :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur dere han tenkte det heilt frå begynnelsen?

"Om eg redder pappa no, så kan eg krevje ein PS3!"

Ser for meg at guten har mast om PS3 i fleire månader. Når han endeleg får eit godt kort på handa bruker han det for alt det er verdt.. :p

Lenke til kommentar
Trur dere han tenkte det heilt frå begynnelsen?

"Om eg redder pappa no, så kan eg krevje ein PS3!"

Ser for meg at guten har mast om PS3 i fleire månader. Når han endeleg får eit godt kort på handa bruker han det for alt det er verdt.. :p

9271381[/snapback]

Jeg tror det går enda lenger tilbake.

"Om jeg slår pappa bevisstløs med denne jernstangen, og deretter redder han fra det store kjøretøyet, da kan jeg nok kreve en PS3. " :yes:

Lenke til kommentar
dette er jo bare snakk om et barns uskyldighet, han har vel lært at man ofte får en belønning for å hjelpe folk, men han aner jo ikke hvor mye det faktisk koster for en slik maskin, og han ber jo bare om det han vil ha mest i verden :)

9271409[/snapback]

Gutten var ni år. Ikke tre.

Lenke til kommentar
Skal sies at det hører med historien at han ble tilbudt en Xbox360 først men det var ikke god nok belønning så han fikk PS3 istedet.

9272661[/snapback]

Jaha? Unger er hvertfall ikke av den smarteste sorten. ;)

9272801[/snapback]

Åjoda, smartere enn alle som har kjøpt 360 vertifall.

Smart unge, ville også krevd en ps3 om jeg hadde redda papsen..

Lenke til kommentar

herremann, han er jo bare 9 år... trur ikke han skjønner hvor alvorlig situasjonen var jeg, også spør han bare om en belønning siden han har skjønt at han har gjort noe veldig bra. synes ikke det er noe galt av han i det hele tatt å spørre om en ps3 =)

p.s Dere som er litt hissig på grøten angående 360vsps3 nå... LOL til dere..=P

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...