Gå til innhold

alle som laster ned divx se her


BB.king

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RIAA kommer bare til å bli hacka igjen :rofl:

 

de blir ikke mindre fanatiske av det!

 

det eneste jeg ser som kan hjelpe på sunn fornuft er å opplyse; opplyse om at det kanskje ikke er så synd på den fattige musikeren i gata som har en årslønn på fattigslige 2,5mill. USD, og på fattige plateselskap som stjeler vel OVER 50 % av _overskuddet_! (etter hva jeg husker...)

Lenke til kommentar
Ja og så sier de at plate salget går ned på grunn av P2P programmene. I norge gå det faktisk opp i fjor med 17%, tror det var 17% de sa i nyhetene :shrug:

Det er for lite økning i platesalget... Det er det dem klager over griske jævler...

vel jeg synes å huske at "oppgangen" i Norge skylles økt salg av platene til de norske artistene, sanger som er verre å finne på kazaa og andre p2p nettverk...

Lenke til kommentar

for lite økning ja, dem er faen ikke lite frekk *fnys*

 

her går jeg solidarisk og kjøper enkelte cder etter jeg har lastet ned en fullverdig versjon av dem for å støtte gruppene som lager musikken. men at mesteparten går rett i lommen på dem gjør meg kvalm. det produseres mer drittmusikk enn noensinne, de er alt for bortskjemt platebransjen. SYTEKOPPER! skulle hatt i ræven med spanskrør og havsalt grrr.gif

Lenke til kommentar
De kan skysse meg i ræven!

 

hvor skal du ha skyss hen? :)

 

last ned det man vil... Økokrim har vel ca. 100 ansatt i Norge totalt. Det sier seg selv at det ikke er en stor andel av disse som har "nedlasting av filmer" som sin hovedoppgave å bekjempe.

 

Tviler på at noen kan kutte linja uten noen form for anmeldelse eller noe... Lykke til med videre nedlasting :)

 

bertie

Lenke til kommentar

Hvis Økokrim hadde hatt nok ressurser hadde de nok møtt opp på tg og andre store lan-party's, men det eneste de er ute etter er de som ditrubuerer ulovelig porr. Tror nok at det og laste ned divx/mp3 osv er ganske trygt (hvis man ser bort i fra faren for den virus dritten da).

 

Men nå innrømmer jo det plateselskapet at de ulovelig trenger inn i andre datamaskiner da, det er heller ikke helt lovelig :rofl:

Lenke til kommentar

Vil tippe at det koster mer enn 5kr og mekke en cd, hvis tenker på alt for arbeid, både når det gjelder artisten og alt annet utstyr, men at det er overpris for en cd kan jeg si meg enig i.

 

Men skjønner godt at folk heller laster ned musikk når det tar 30 minutter og laste ned et fult album, og når man alikvel betaler for internett. Hadde man dratt til byen bruker man også 30 min, men i tillegg bensin + 200 for cd'n, og alikevel står internett på hjemme, som man også betaler for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...