Gå til innhold

Nytt abb, mens jeg er bundet?

Anbefalte innlegg

Heisann,

Først. Jeg vet at jeg har Tele2 abb som er bundet til min W880i. Hvordan finner jeg ut hvilket Tele2 jeg har?

Second. Jeg får alltid regninger over 1000kr. Så jeg lurte på om jeg kan få nytt abb, mens jeg har Tele2 abb?

Altså, jeg sender over 800 meldinger hver måned, så jeg kunne tenkt meg Djuice- nonstop. ER det mulig å få Djuice nonstop MENS jeg er bundet til det andre?

Jeg skal ha begge samtidig om dere skjønner? :)

Takker for svar!

Mvh,

Jon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann,

Først. Jeg vet at jeg har Tele2 abb som er bundet til min W880i. Hvordan finner jeg ut hvilket Tele2 jeg har?

Second. Jeg får alltid regninger over 1000kr. Så jeg lurte på om jeg kan få nytt abb, mens jeg har Tele2 abb?

Altså, jeg sender over 800 meldinger hver måned, så jeg kunne tenkt meg Djuice- nonstop. ER det mulig å få Djuice nonstop MENS jeg er bundet til det andre?

Jeg skal ha begge samtidig om dere skjønner? :)

Takker for svar!

Mvh,

Jon.

9270710[/snapback]

Heisann!

Et type abo med "Fri Bruk" av SMS/MMS er nok fordelaktig for deg ja.. Men husk at mobilen din kan fort være låst til Tele2.. Dvs det er ikke sikkert at Telenor kort virker på den.. Tele2 skal nok ha litt ekstra kroner for å gi deg opplåstningskoden og..

Blir vel å ta kontakt med de for å høre hva som lønner seg. Si det som det er at du sender mer meldinger enn hva du hadde regnet med og trenger å bytte et abonnement. Så vidt jeg vet har ikke de noen abo med "Fri Bruk" av sms/mms.. Da må du vel enten på Djuice Nonstop eller så har du jo SMS Mania hos Netcom.

Sjekk da med Tele2 hva som lønner seg.. Dvs om f.eks det vil lønne seg å betale på begge "dobbelt" og kjøpe opplåsningskoden - eller om det lønner seg å si opp Tele2 og ta oppsigelsen der (da får du ofte opplåsningskoden også samtidig)

Hvis Tele2 skal ha ekstremt mye for opplåsningskoden så kan det jo være du kan få gjort det billigere på www.unlockshop.no .. Men da tenker jeg du må sende den inn.

For å finne ut hvordan type abo du har så må du enten gå til en forhandler eller ringe dem.. Alternativt så kan jeg sjekke for deg.. Har kontakter i Tele2 fortsatt (jobbet for de før) Da kan du sende meg ditt nr og hvem som er ansvarlig for mobilnummeret på en PM..

Lykke til!

mvh

Torbjørn

Lenke til kommentar

A: Du kan bryte bindingen hos Tele2 og få deg f.eks Djuice NonStop, og få en rekning på bryting av bindingstiden av Tele2.

B: Du kan ringe Tele2 og be om å få fjernet oeratørlåsen, mot en avgift. Vet ikke helt hvor mye akuratt Tele2 tar. F.eks NetCom tar 1500 hvis det er 9-12 mnd igjen av bindigstiden.

Når du gjør dette kan du skaffe deg Djuice NonStop, men du må fortsatt betale månedsavgiften på ditt Tele2 abbonement, helt til avtaletiden går ut.

C: Du kan gjøre som bruker 'bllend0' sier og kjøpe deg en billig telefon med binding til Djuice NonStop hvis du ønsker det. Da må du betale på begge abbonementene dine til avtaletiden går ut.

D: Du kan låse opp telefonen hos f.eks unlock.no, og få deg Djuice NonStopp, samtidig som du betaler for månedsavgiften din hos Tele2.

Men merk at hvis du opretter et nytt abbonement, så kan du ikke få det nummeret som du har hos Tele2 nå.

-Jonkybonky

Endret av Jonkybonky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...