Marvil Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kjøpte meg et Gainward AGP GeForce 4 Ti4200 128 skjermkort hos komplett.no. Etter en stund begynnte kortet å klikke da det kom hvit skjerm med mørke klatter rundt om. Dette kom spesielt etter en viss tid med CS-spilling.. Men også et par ganger mens jeg surfet eller drev med andre operasjoner.. Jeg sendte en søknad om godkjenning og fikk denne innvilget og trodde dette var piece of cake og få et nytt kort siden Gainward har problemer med denne serien og eksakt samme feilscreens som jeg får. I dag fikk jeg denne mailen: 1.00 Stk 200002 Retur-ikke defekt vare - vare testet OK Returhylle merket "TBO-163" (GFX) Lev.dato: 2003-01-14 Til sammen: NOK 120.96 ekskl. mva., NOK 149.99 inkl. mva. Gainward AGP GeForce4 Ti4200 128MB hovedkort fra ordrenr.: 2853286, er testet OK. Kjørt 3dmark i 2 Timer i Loop. Ehm, ja.. Så de hvite skjermene jeg får opp er altså ikke noe feil..? Helt normalt..? Det betyr altså at jeg må ut med over 300,- for ingenting..? Har noen hatt samme problem med komplett..? Hva skal jeg gjøre..? (Utenom å ringe dem i morgen..) Lenke til kommentar
Jesper Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kanskje du er svaksynt eller noe eller tatt deg en dram for mye!!!! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 du var ikke bortpå litt metanol? Seriøst, du burde ringe til de og forklare saken, feilmeldinger og det hele, krangle, og ikke gi deg! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg sitter i nesten samme situasjon. Det samme skjer med meg av og til, men langt fra ofte. Har fått returnummer av PCutstyr nå (ikke komplett denne gangen) og planen er å sende det inn for testing. Men dersom de ikke finner noe (noe jeg ikke tror de gjør iogmed at det kan gå gjerne 2 uker mellom hver gang). Hva bør jeg gjøre? Hvilke krav har vi på dette området? Vet at denne serien av kortet har hatt defekter, burde jo vært relativt simpelt å få bytte det da. Vi har jo krav på et produkt som tilfredstiller visse kvalitetskrav. Men tør nesten ikke sende det inn i frykt for å kaste penger rett ut av vinduet slik som i Marvils situasjon. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 I morgen skal jeg ringe.. Skal personlig be om testansvarlig og lære ham diverse om dette kortet.. Når Gainward til og med har innrømmet problemet så burde det være smaleste saken i verden.. Siste gang jeg handler fra komplett.no vertfall.. :o Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Fan jaggu fikk jeg nytt kort..: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=640620#640620 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå