MiKA7 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Heisann. Har en x6800 og lurer på hva som er en fin 24/7 klokk for denne?? har luftkjøling for øyeblikket men kommer til å gå over til vannkjøling neste måned.. Takker for alle svar! Mvh Michael Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Med "fin" klokk, mener du da en helt safe overklokk som "alle" i bunn og grunn kan greie, eller mener du en overklokk hvor resultatet er i derf med å bli brukbart? Svaret på det første alternativet aner jeg ikke Nå vet jeg egentlig ikke hvor mye bedre en x6800 egentlig er ift en e6600 f.eks. Kommer du deg opp på 3,7ghz er det vel begynt å bli ganske brukbart. Hva er batch/FPO# på CPUen din btw? Finner infoen på noksen hvis du ikke ahr skrevet den ned eller pugget den Lenke til kommentar
haalo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvilken stepping er det snakk om? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Hei takk for svar, det er en revisjon B2 stepping 6 står det i cpu-z.. dette er en håndplukket chip som jeg kjøpte av Stoolman for et par måneder siden.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei takk for svar, det er en revisjon B2 stepping 6 står det i cpu-z.. dette er en håndplukket chip som jeg kjøpte av Stoolman for et par måneder siden.. 9277296[/snapback] Da bør den klare 4 Ghz på vann hvis den er håndplukket. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvis det er go'chipen til Stoolman bør 4GHz være oppnåelig ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå