Fred_M2 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hEI Jeg har byttet hd to ganger og etter den andre gangen finner den ikke den, men hvis jeg startet pc på nytt da finner den hd. Hva er problemet? Jeg byttet ide kabel, men den sto feil fra før den sitter rett nå. Hd er western 40 7200rpm(skal kjøpe 120g). Broren min skjedde det samme med men der er det msi KT266 PRO A OG western 20g 7200rpm. Det var ditt jeg byttet hardisk den siste gangen og tilbake etter ble alt :-? Need help blir tungt og starte pc to ganger på nytt hver gang. Burde jeg flashe bios men må fikse floppyen da. SVAR TILBAKE KK Lenke til kommentar
Zink Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Nå har MSI flere kort med kt400-chipset - se om tema er nevnt i Bios Update Description for kortet. Jeg ville oppdatert Bios og sjekket andre oppdateringer bak driver-linken. obs! enkelte av korta til MSI er meget lett å forveksle, og dermed feilflashe. Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Dette har ikke noe med at du har en gammel bios å gjøre i og med at du har KT400. Har et KT400 kort selv fra MSI og det funker utmerket med Western 80GB SE. Ver.1.2 er nyeste hvis du har -bsr modellen. Fiksene som er blitt gjort i bios gjelder USB og CPU. Har du sjekket jumper innstillingene på hdn ? Er viktig at de er rett... Lenke til kommentar
Rondo Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Westeren Digital må stå uten jumper vist den kjøres alene!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå