Torsph Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg lurer egentlig på hvordan disse dele vil fungere sammen.. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=25363 Jeg har et XFX 8800GTS 640mb fra før. Jeg har tenkt til å prøve å klokke CPU en del, til rundt en 3GHz. Hvordan vil det minne fungere til det? Er det noe jeg burde bytte? Lenke til kommentar
EvilWarrior Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er bedre å gå for V3 versjonen av kabinettet, og de koster det samme omtrent. Ellers er Antec 182 ett populært valg for tiden.. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Skal ha v3, men fant det ikke i svart i prisquiden. Så tok v2 svart, og velger v3 svart hos netshop når jeg skal bestille.. Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ville kjøpt annet hovedkort. Asus p5n32e sli Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Ville kjøpt annet hovedkort. Asus p5n32e sli 9270918[/snapback] hmm ok, skal ha det i bak hode, men det kortet jeg har satt opp klokker vist veldig bra og får jo bra omtale over alt.. Vet ikke noe om det hk du nevner, og hvorfor jeg skulle velge det? Du har ikke skrevet hvorfor jeg burde bytte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå