Gå til innhold

Super pc for CS:S?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har planlagt å kjøpe CS:S enm stund nå men har ikke så bara pc. lurtew på om man trenger en veldig bra pc for å spille?

9270481[/snapback]

da Kjører jeg ikke på 110% :p

9270506[/snapback]

er ikke sikker(er litt amatør) :blush:

Lenke til kommentar

Det er egentlig et litt vanskelig spørsmål og svare på "right off the bat"..

Skal du spille i høy oppløsning, høyt detaljnivå osv med mange fps krever det selvfølgelig litt juice. Kjøper du ny pc i dag med et relativt godt skjermkort burde du være trygg sånn sett..

Men mange som spiller cs/css tenker ikke på hvordan det ser ut, altså eyecandy, høyt detaljnivå osv. cs kan du jo spille på relativt gammelt hardware uten at det foringer kvaliteten, det ser jo jævlig ut uansett. men i source må du kanskje gå litt dypere til verks med jobben når du vil squeeze frames..

Når jeg spiller css spiller jeg i 800x600 res med det meste av fancy smancy grafikk av eller på low/medium. Eneste jeg vel har på er skygger da dette kan være ganske essensielt i selve spillet. Ellers er det en del ting du kan gjøre i configen din som også kan hjelpe deg med å presse ut litt mer fps. Ta et raskt søk på www.google.no etter css configs eller css fps eller lignende og du finner mange tips..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...