Ludogamer Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) En kamerat prøver å få meg med, men jeg har aldri hørt noe av Muse før. Hvordan sjanger er det og er det verdt å dra dit bare for konsertopplevelsen? 9363772[/snapback] De spiller alternativ rock Jeg fikk anbefalt Muse av Exen, da vi var sammen, og jeg hørte litt på det. Ble fan tvert! De er kjempe flinke og har utrolig bra musikk. Helt klart verdt det! Muse - Time is running out Muse - Knights of cydonia Endret 26. august 2007 av Ludogamer Lenke til kommentar
Gloob90 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er det noen som har en billett til konserten å selge? Vi er tre venninner som skal på kosert også er det bare to av oss som har billetter! Finnes det noen engler her som vil selge en ståplass til oss?? Kontakt meg, Anine på Tlf. 48 18 62 28 hvis du har en billett å selge Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det er fortsatt billetter igjen på Billettservice.no. Nå er det dog gul prikk som betyr få billetter, så dere bør være raske i så fall. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det er fortsatt billetter igjen på Billettservice.no. Nå er det dog gul prikk som betyr få billetter, så dere bør være raske i så fall. 9384219[/snapback] Kun sitteplasser, slik jeg har forstått det Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hmm, ser det nå. Noe som er meget merkelig, ettersom det på oslospektrum.no står: MuseTuesday the 23rd of October 2007 at 19.30. Club Spektrum (only standing places). Men men, da så. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 En kompis og meg er hypp på å dra men hvis det bare er sitteplasser igjen så tror jeg vi dropper det. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Herregud hvem sitter på en Musekonsert? Vi har to ståplassbilletter, og reservert en sitteplass til nød, men er det mulig å komme seg fra en sitteseksjon ned på gulvet? Eventuelt sannsynlig at noen legger ståplassbilletter ut for salg på finn eller qxl når vi nærmer oss slutten av oktober..? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Herregud hvem sitter på en Musekonsert? Vi har to ståplassbilletter, og reservert en sitteplass til nød, men er det mulig å komme seg fra en sitteseksjon ned på gulvet? Eventuelt sannsynlig at noen legger ståplassbilletter ut for salg på finn eller qxl når vi nærmer oss slutten av oktober..? 9396816[/snapback] Som regel går det ikke ann å bevege seg mellom seksjonene, men på noen konserter er det mulig å gå ned på gulvet. Husker det var slik på Dylan bl.a. Men tror ikke det blir mulig på MUSE. Nå har det kommet nye regler mot svartebørs salgt av billetter, men du vil nok finne billetter ute på nettet, ja. Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Regelen om svartebørsbilletter sier du ikke kan selge billetter til en dyrere pris enn det som står på den:P 400,- i dette tilfellet Lenke til kommentar
sophiee Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vet noen hvor jeg kan få tak i ståplasser til Muse?? Noen jeg kan kontakte?? annet enn finn, der har jeg allerede prøvd... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Lurer på det samme, trenger fire stk.. har to sitteplasser, men vil stå.. Endret 4. september 2007 av Medrakil Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Isj, lite lysten på sitteplasser, men bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 ingen som vet hvem som oppvarmer enda?? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Skal på konserten, men skal sitte siden jeg skal med faren min og blir litt weird å hoppe opp og ned som en galing da. Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Noen som har veeeldig lyst å selge ståplass-billett? Jeg og en har lyst til å dra dit.. Men vil helst ikke ha sitteplass. Eller noen som vet noe sted jeg kan lete etter noen som selger..? finn.no fant jeg ikke.. prøvde ikke masse, men det var ikke akkurat noe alternativ om konsertbilletter der.. og ikke noe søkefelt.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 To Muse-annonser Om det er ståplassbilletter får dere nesten spør om selv. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Til Muse-fans som ikke har skaffet seg billett/ståplass til Oslo og som gjerne bor litt nord i landet, så kommer Muse til Trondheim under Uka 20. oktober. Lenke til kommentar
redcreek Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 har ein stk muse billet til slags, ståplass, kontakt på nr, 45479786 Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ingen som vet hvem som oppvarmer enda?? 9421819[/snapback] Det lurer jeg på også! Ingen som har noen anelse..? Lenke til kommentar
li-si Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Vet ikke hvorfor, men plutselig var det ledige ståplasser til salgs på billettservice.no... noen som vet hvorfor? I og med at jeg faktisk fikk bestilt og fikk bekreftelse på det, så må det jo være sant... at jeg faktisk fikk tak i en billett, så sent! Litt utrolig. Har forresten en sitteplass-billett jeg ikke trenger... Bare å kontakte meg på marie(at)grida.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg