Lygre Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Tror jeg logger meg på Live snart. Blir kanskje Vegas da. Lenke til kommentar
ThoTag Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 HeY! Fortsatt noen som har lyst til og spille noe vegas? Vi VIF gutta skal spille noen runder på onsdag ved 8 tiden. Håper flest mulig av dere også har mulighet til og bli med?? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Skal prøve å få satt av ett par timer på onsdagen til dette. Lenge siden vi har fått til noe nå ;-) Lenke til kommentar
W Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg her med hvis jeg har tid. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 me 2 bare å invite meg Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ditto. Alltid med på litt Vegas Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Vil nok legge Vegas på hylla en liten stund, så lenge ikke det er mange som samles en kveld for en heftig kamp! Blir nok en del online med COD4 beta'en fram til Halo3 kommer ut. Og da er det full pupp i skoa til Master Chief Men som sagt, er dere en god gjeng som spiller og ser meg online! Ikke nøl med å sende invite Lenke til kommentar
ThoTag Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Bra at folk melder seg på Merker det begynner og klø litt i avtrekker fingeren igjen.... Lenke til kommentar
ThoTag Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Vil nok legge Vegas på hylla en liten stund, så lenge ikke det er mange som samles en kveld for en heftig kamp! Blir nok en del online med COD4 beta'en fram til Halo3 kommer ut. Og da er det full pupp i skoa til Master Chief Men som sagt, er dere en god gjeng som spiller og ser meg online! Ikke nøl med å sende invite 9470356[/snapback] Hold ut!! For oss VIF gutta så blir det nok mer spillig framover. Vært litt flytting/overtid som har gjort at vi ikke har hatt muligheten for å spille i det siste Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Onsdag klokken 20? Uhm, det er landskamp på tv. Det betyr fotball og øl for min del iallefall (kan ikke se det norske landslaget uten øl, de er så dårlige at man må drikke for å døyve irritasjonen).. Men neste gang er jeg med. Arlendius Lenke til kommentar
ThoTag Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Helt glemt kampen! Men vi kunne kanskje utsatt runden til kl 21.00 så kan de som vil se kampen først Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Håper dette er en slags vennetråd jeg bumper den.. Diskusjon : Catoz - GamerTag - Calo2 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har en del co-op oppdrag å fullføre. Kunne også tenkt å spilt litt terrorist hunt for rank. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå