LordShaft Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det er bare 3 bokstaver du kan legge inn i den prefix saken. Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kult og spille i går ja.Blir vel ikke så lenge til neste gang håper jeg 9334571[/snapback] Faen ble jo drept 23 ganger og killa selv 4 stykk hmm (unrealeddie) Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Det er bare 3 bokstaver du kan legge inn i den prefix saken. 9337514[/snapback] Er det mulig å endre den prefix greia? Edit: skal ikke ha VIF altså... :!: Endret 22. august 2007 av runeMa Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Sorry for at jeg er inaktiv i tråden og på Xbox Live, men tingen er at jeg har fått Red Rings of Light. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det er bare 3 bokstaver du kan legge inn i den prefix saken. 9337514[/snapback] Er det mulig å endre den prefix greia? Edit: skal ikke ha VIF altså... :!: 9338283[/snapback] rbk da? :---D Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 [AUX] Det er kult. =) Mitt forslag. Står for AUX-inngang. tjoho! Lenke til kommentar
ThoTag Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det er bare 3 bokstaver du kan legge inn i den prefix saken. 9337514[/snapback] Er det mulig å endre den prefix greia? Edit: skal ikke ha VIF altså... :!: 9338283[/snapback] Hæææ...og jeg som trodde vi nesten hadde klart og få deg over på den "andre" siden? Lenke til kommentar
ThoTag Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kult og spille i går ja.Blir vel ikke så lenge til neste gang håper jeg 9334571[/snapback] Faen ble jo drept 23 ganger og killa selv 4 stykk hmm (unrealeddie) 9337594[/snapback] Skal ikke akkurat påstå at det gikk så mye bedre med meg de første gangene heller Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Noen som er sugen på å game noe idag? Jeg har fri hele dagen, og hvis jeg ikke får Bioshock under disk i dag, blir det nok mye vegas for å lindre "smertene" Skal bare ha meg ei treningsøkt så er jeg vel good to go fra 18:00 og utover. Lenke til kommentar
ThoTag Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Noen som er sugen på å game noe idag? Jeg har fri hele dagen, og hvis jeg ikke får Bioshock under disk i dag, blir det nok mye vegas for å lindre "smertene" Skal bare ha meg ei treningsøkt så er jeg vel good to go fra 18:00 og utover. 9342575[/snapback] Jeg og 2-3 andre skal spille ved 8 tiden da. Hvis du fortsått spiller. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Blir desverre ikke noe spilling på meg før tidligst søndag, men jeg har nettopp fått meg ett rykende ferskt eksemplar av Bioshock. Og kommer nok til å prioritere det litt framover Lenke til kommentar
ThoTag Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Blir desverre ikke noe spilling på meg før tidligst søndag, men jeg har nettopp fått meg ett rykende ferskt eksemplar av Bioshock. Og kommer nok til å prioritere det litt framover 9349140[/snapback] Søndag tror jeg passer bra for meg også. Vi får se om vi ikke får til en runde da. Du får si hva du syntes om Bioshock når du har prøvd det litt. Kanskje det blir ett eksemplar på meg også til uka Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hey! Gidder dere adde meg også?? Jeg fikk Vegas på fredag og har pga BioShock ikke åpnet coveret engang ennå.. men kommer til å spille Vegas online ganske så snart og da hadde det vært greit å fått friska opp norsken litt.. Gamertag: Ronin Masao Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Det er bare 3 bokstaver du kan legge inn i den prefix saken. 9337514[/snapback] Er det mulig å endre den prefix greia? Edit: skal ikke ha VIF altså... :!: 9338283[/snapback] Hæææ...og jeg som trodde vi nesten hadde klart og få deg over på den "andre" siden? 9341705[/snapback] Hehehe Nope! Nå har jeg endret til det eneste riktige: RBK Men er villig til å endre til et nøytralt prefix, dersom vi samler sammen en klan for å spille. Hva med noe så enkelt som NOR ? Edit: er med i morgen hvis noen skal spille. Endret 25. august 2007 av runeMa Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hallois! Noen som blir med på spilling i kveld? Lenke til kommentar
ThoTag Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kanskje like greit for meg med et nøytralt navn som NOR. Trenger jo ikke blande fotball inn i alt...(Ikke bitter i det hele tatt for at VIF tapte på lørdag runeMa...neida ) Ikke hatt muligheten til å spille på en stund nå. Men er klar for en kamp igjen snart. Når passer det for dere andre? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er med på noen runder senere i kveld hvis nok folk stiller ;-) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Så kjekt, jeg har allerede NOR i taggen/prefix/wallaballuba. Mulig jeg blir med ikveld, om ikke oppussinga her tar livet av meg... Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kanskje like greit for meg med et nøytralt navn som NOR. Trenger jo ikke blande fotball inn i alt...(Ikke bitter i det hele tatt for at VIF tapte på lørdag runeMa...neida ) Ikke hatt muligheten til å spille på en stund nå. Men er klar for en kamp igjen snart. Når passer det for dere andre? 9367948[/snapback] Hehe! Nå bor jeg på østlandet, og må si at jeg håper VIF vinner mange kamper og holder seg i tippeligaen. Bare RBK vinner disse kampene så er jeg happy Passer for meg med en runde eller to i kveld. Noe tidspunkt som passer for flest mulige her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå