SebRamsland Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Da var jeg tilbake fra "fototur" til Skottland! Har plukket ut fire bilder jeg ønsker bildekritikk på Orkenøyene I Shutter Speed: 1/250 second F Number: F/7.1 Focal Length: 14 mm ISO Speed: 100 Shetland I Shutter Speed: 1/3200 second F Number: F/8.0 Focal Length: 10 mm ISO Speed: 100 Shetland II Shutter Speed: 1/160 second Number: F/8.0 Focal Length: 11 mm ISO Speed: 100 Shetland III [ Shutter Speed: 1/4000 second F Number: F/8.0 Focal Length: 13 mm ISO Speed: 100 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ikke så mye kritikk akkurat. Synes alle bildene var utrolig fine, selv om bilde 1 ikke var like spennende. Regner med at alle har hatt sin tur innom PS though Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Takk for det! Jeg skal nok ikke legge skjul på at bildene har vært en svingom i Photoshop nei. Men det er vel mest HDR-teknikken som får bildene til å virke en smule surrealistiske. Enig i at bilde #1 kanskje ikke er like spennende, men jeg ble fornøyd med lyset og fargene, så da ble den med i samlingen. Bildet tar seg også bedre ut i høyere oppløsning. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det var det første bildet som fikk meg til å tenke "wow!" hvert fall. Utrolig fine farger, godt utsnitt og flotte skyer. Det bildet kan jeg se mye på. Nr2 var dramatisk, men hullet i himmelen forstyrrer synes jeg. Kråkebolla og steinen hadde for lik farge og ble litt blasse. Lite dybde i bildet. Den uskyldige, kulerunde bolla kunne kanskje fått et enda morsommere uttrykk hvis bildet ble tatt mer ovenifra. Til det siste bildet: godt komponert, føles stabilt og godt i magen å se på det. Ellers uinteressant etter min mening. Og igjen, mens jeg triller opp og ned på siden her, nr1 er vakkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå