anietsoj Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Akkurat installert et GeForce 7600 GT, men har et lite problem.. Får ikke noe bilder da jeg starter opp San Andreas, selv om jeg hører at jeg er inne på menyen. Får opp denne feilmeldingen (?): "Out of range Horizontal Frequency: 49.8 KHz Vertical Frequency: 60.1 Hz" I tillegg var alle ikonene på maskinen "blanke", men nå funker det plutselig..? Takk Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Når har det med ikonene blitt et litt større problemer.. Noen ideer? Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Første jeg tenker på er at spillet kan være satt til å kjøre på høyere skjermfrekvens enn skjermen din klarer. Har du LCD-skjerm, klarer den mest sannsynlig bare 60Hz. Let litt rundt i mappa til spillet og se om det finnes noen config-filer hvor du kan skrive inn riktig oppløsning og skjermfrekvens EDIT: om du også får feil i Windows, er jeg neimen ikke så sikker på hva feilen er... Endret 14. august 2007 av Pellick Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Bumper denna, for har fortsatt samme problemet med GTA :S Prøvd å reinstallere, men hjalp ikke! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Det er fordi du har beholdt config fila.Det ligger en .cfg fil eller noe i savegame mappen om jeg husker rett.Slett den filen. (alle andre filene i den mappen heter noe savegame01-02-03-04 ect eller noe i den duren)ps. savegame mappen ligger nok i "Mine Dokumenter" mappen. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Omg, det finnes ingen savegame mappe..? Skjønner ikke hvorfor det skulle hjelpe uansett, problemet er jo skjerminnstillinger.. Hadde jeg sett noe, kunne jeg sikkert ordna det i menyen, men litt vanskelig ellers.. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvis jeg kunne åpnet spillet som et vindu, tror jeg det hadde hjulpet.. Noen måte å gjøre dette på? F.eks. fra oppgavebehandling eller noe..? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Anietsjo les inlegget mitt (Post #5) en eller to ganger til.Jeg vet hva problemet ditt er, og jeg ga deg det som sannsynligvis er løsningen.Gi oss lyd om det virker da =)edit_Forresten, gjør slik at skjulte filer og mapper vises....Om det er så vanskelig å finne savegame mappen, så søk på "GTA San Andreas Files" ?Den liker å legge seg i nettop "My Documents\GTA San Andreas Files" og om du har norsk OS, så vet jeg ikke om den tar hensyn til dette. Den lager kanskje en helt ny directory på engelsk. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Kjempelett å slette config-fila i mappen som ikke finnes! Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Prøv dette, kanskje det hjelper: Høgreklikk på snarveien til gta --> egenskaper --> kompatibilitet --> så kan du krysse av ruten der det står "Kjør i skjermoppløsning på 640x480" Håper dette hjelper Endret 13. oktober 2007 av IceSpirit Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Trodde virkelig det skulle fungere, men neida! Genesis, finner fortsatt ikke den fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå