dangaute4 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 har ein sparkLan ruter og har glemt passorde i sommar og prøver og resettan men ingetin sjer når eg går på dataen og skriver inn ip så kommer det at eg må skriva inn passordog brukernamn. Eg skrive inn admin som brukernamn og tryker ok men så sjer det ingetin det komme opp igjen og seier at eg trenge passord? skal eg egngentli bare sktiva admin som brukernamn då? Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Tja, der er jo forsåvidt vanlig at "Admin/Pass(word)" går hånd i hånd. Har du prøvd det? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Last ned brukermanualen,det er noen routere som her en egen prosedyre for resetting, feks. ut/inn med strøm kabelen mens du holder inne kanppen. Du finner og bruker/passord i manualen. Lenke til kommentar
dangaute4 Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 fan ut av feilen eg skreiv Brukernamn : Admin BrukerPAssord : Admin tenkte og skriva svare for dei som har samma probleme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå