Gå til innhold

Kan man steke kyllingfileet i ovnen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem tror du er best? smaker best altså..

9269968[/snapback]

Hva liker du da? Nå fikk jeg lyst til å lage meg kyllingfilet selv jeg :p

Jeg tenkte jeg bare skulle kutte opp litt fersk sopp, tomater og løk (kanskje gulerøtter og?) og slenge i en ildfast form sammen med noen kyllingfileter som jeg hadde krydret med grillkrydder og olje. Kanskje hive oppi noen små baconbiter for smakens skyld.

Jeg liker egentlig ikke å følge oppskrifter selv. Jeg liker mye bedre å eksperimentere med maten og prøve meg frem. Ser bare på oppskrifter for å få en indikasjon på hvor lenge det skal stekes jeg.

Lenke til kommentar
Jeg liker egentlig ikke å følge oppskrifter selv. Jeg liker mye bedre å eksperimentere med maten og prøve meg frem. Ser bare på oppskrifter for å få en indikasjon på hvor lenge det skal stekes jeg.

9270000[/snapback]

Støtter deg der. Mye morsomme å komme opp med egne ting :wee:

Lenke til kommentar

Snurr baconstrimler rundt kyllingbrystene, sikre herligheten med litt hyssingbondage. Gjerne med ris/poteter, en god salat og soppstuing ved siden av.

Putt i ovnen. Stek. Spis. Motta hyllest og jubelbrøl.

Edit: pass på at baconstrimlene dekker rundt hele kyllingbrystet slik at ikke brystene tørker ut når de steker i ovnen.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Edit: pass på at baconstrimlene dekker rundt hele kyllingbrystet slik at ikke brystene tørker ut når de steker i ovnen.

9273639[/snapback]

Ja det er den største tabben man kan gjøre. Men egentlig synes jeg det er lettere å få maten saftig i ovnen enn i stekepanna

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...